.Anders Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Er det noen som vet hvordan jeg kan fjerene java sperren på LG 5400? Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Java sperren? Nå er jeg ingen ekspert på LG telefoner, men har den ikke Java, så kan du dessverre ikke få det. Uansett hvor mye du prøver... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 LG G7100 har java men en sånn sperre slik at du bare kan bruke "LG godkjente" java progs. Kansje G5400 har sikkert noe sånt også, men er ikke sikker på om det går an å fjerne. Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 LG G7100 har java men en sånn sperre slik at du bare kan bruke "LG godkjente" java progs. Kansje G5400 har sikkert noe sånt også, men er ikke sikker på om det går an å fjerne. Det er nok en slik jeg har ja Skulle gjerne vist hvordan den kan fjernes Lenke til kommentar
Normann Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Java sperren? Nå er jeg ingen ekspert på LG telefoner, men har den ikke Java, så kan du dessverre ikke få det. Uansett hvor mye du prøver... Hhahaha! Blir det laget mobiler uten java/mophun i det heletatt?? Hadde hveetfall ikke jeg giddi å kjøpt! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Java sperren? Nå er jeg ingen ekspert på LG telefoner, men har den ikke Java, så kan du dessverre ikke få det. Uansett hvor mye du prøver... Hhahaha! Blir det laget mobiler uten java/mophun i det heletatt?? Hadde hveetfall ikke jeg giddi å kjøpt! Ja. Se på Panasonic GD87 og X70. X70 har ikke engang kommet til Norge enda. Den er uten J2ME. Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Java sperren? Nå er jeg ingen ekspert på LG telefoner, men har den ikke Java, så kan du dessverre ikke få det. Uansett hvor mye du prøver... Hhahaha! Blir det laget mobiler uten java/mophun i det heletatt?? Hadde hveetfall ikke jeg giddi å kjøpt! bla. siemens st55 har ikke java, mange mobiler (ikke så veldig mange da) som ikke har java eller mophun (c62 er et annet eksempel) Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Java sperren? Nå er jeg ingen ekspert på LG telefoner, men har den ikke Java, så kan du dessverre ikke få det. Uansett hvor mye du prøver... Hhahaha! Blir det laget mobiler uten java/mophun i det heletatt?? Hadde hveetfall ikke jeg giddi å kjøpt! Litt "of topic"? Har kjøpt en LG 5400 men lider av en javasperre som gjør at jeg kun kan ha "lg sertfiserte" spill. Veldig unødvendig og irriterende av LG som Amobil har skrevet i testen sin. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Veldig lite off-topic dere var da Mener å ha lest om det på et annet forum, men kommer ikke på i farten hvor det var. Lenke til kommentar
.Anders Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Er det ingen i denne store åpne verden som vet dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå