asmaan Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Får en merkelig feilmelding når jeg prøver å sende standard .txt-filer til min Nokia 6600 via bluetooth: "generell systemfeil". Telefonen skal da takle vanlige .txt-filer? Er dette formatet telefonen bruker når jeg sender tekst mot min mac. Bluetooth fungerer ellers utmerket. Synspunkter/hjelp mottas med stor takk. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Når jeg prøver å sende Notatblokk-filer fra min P800 (som, ja, er i *.txt), så blir de åpnet i notatblokken på den 6600'n jeg sender til... Vet ikke om det har noe med saken å gjøre, men det kan være... Endret 17. februar 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Her fungerer det helt flott. Testet med andre tekstfiler? Lenke til kommentar
asmaan Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Fungerer overhodet ikke. "Generell systemfeil". Meget irriterende å måtte knote inn lange notater på selve mobilen. Skal .txt-formatet være innstilt på en spesiell måte? Unicode eller noe? Kjører standard .txt fra min mac. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå