Palmer Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Halla Trenger desperat hjelp til å aktivere DMA modus på DVD/CD-RW (En Teac 224E) driven i min HP Pavilion ze 5413. Håper noen har vært borti lignende problemer med denne maskinen eller samme DVD/CD-RW rom. Palmer Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Min datamaskin>egenskaper>maskinvare>enhetsbehandling>IDE/ATA/ATAPI> sekundær IDE kanal>egenskaper>avanserte innstillinger> DMA hvis tilgjengelig Lenke til kommentar
It's me Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Min datamaskin>egenskaper>maskinvare>enhetsbehandling>IDE/ATA/ATAPI>sekundær IDE kanal>egenskaper>avanserte innstillinger> DMA hvis tilgjengelig Evt gjøre det i bios'en. Hvis den er deaktiver i bios, noe i teorien ikke burde være, holder det ikke å bare endre i bios. Følg oppskriften til "jarmo" for windows, og fiks det i tillegg i bios'en. Da er du sikker på at dma er aktivert. btw, Velkommen til forumet Palmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå