jokohoma Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Heisann! Sliter når jeg skal synkronisere min Nokia6510 med Outlook XP. Benytter Nokia PC Suite 4.81. Problemet er at hendelser i kalenderen min ikke blir synkronisert riktig... F.eks kan tidspunktene endres, returnerende hendelser blir ikke ført inn ol. Har dere erfaring fra dette? Er det andre bedre programmer som synkronisrer telefonen med pc? takknemmelig for alle innspill... mvh joko Lenke til kommentar
@le Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Bruker iSync jeg og det fungerer veldig bra, sjekk her og se om det kanskje er kommet ny version eller det er andre programmer som er bedre. Lenke til kommentar
jokohoma Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Bruker iSync jeg og det fungerer veldig bra, sjekk her og se om det kanskje er kommet ny version eller det er andre programmer som er bedre. Slik jeg har forstått det er iSync for Mac OS. Har kanskje ikke opplyst om det, men benytter PC. Ellers takk! Lenke til kommentar
JRF Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Jeg har hatt samme problem og dette er en av de tingene som irriterer meg kraftig med PCSuite... Hadde en Nokia 6310i som jeg ønsket å synke mot Outlook... Har en del hendelser som jeg kjører "gjentagelse" på i Outlook men dette støtter ikke PCSuite og den setter derfor ikke inn disse avtalene/møtene inn i kalenderen i telefonen. Bare sjekk synkloggen så vil du se noe som ligner på "Gjentagelsesmønsteret støttes ikke av Nokiatelefonen" eller noe i den duren. Jeg kjøpte en 6600 for en måned siden med reklameplakaten til Nokia hvor det sto "PDA mobilen for folk i farten" friskt i minne og tenkte at "NÅ endelig skal jeg få synket Outlook skikkelig mot telefonen" men neida... PCSuite til 6600 støtter fortsatt ikke gjentagelser... Det er nå jeg begynner å lure på om Nokia virkelig er seriøse mht til "proff" støtte for de av oss som bruker mobilen til litt mer enn å laste ned ringetoner og grafikk... Som aktiv bruker av Outlook savner jeg skikkelig støtte i Nokia telefonene... Endret 17. februar 2004 av JRF Lenke til kommentar
@le Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Det er riktig, iSync er for Mac. Men jeg har en kamerat med PC og han synkroniserer sin T610 med et program som jeg tror het noe annet enn PCSuite. Jeg skal sjekke det opp til imorgen og finne URL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå