trMaG Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Pils til 6,50 kr pr flaske: Løp å kjøp! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Men, Tuborg bør være temmelig kald... Forsåvidt enig der. Konsumerte noen kasser lunken Tuborg under en viss dansk festival og det ødela min Tuborg karriere for ca. 1,5 år Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Men, Tuborg bør være temmelig kald... Forsåvidt enig der. Konsumerte noen kasser lunken Tuborg under en viss dansk festival og det ødela min Tuborg karriere for ca. 1,5 år for å si det slik er det ikke mye øl som smaker godt når det er lunkent - hvis du da ikke er vant til det og synes at øl smaker mer og bedre når det er lunkent.. men i helvete da.. skulle vært på vorspiel for en time siden jo. Hvorfor har ingen her sagt ifra at det er fredag!! edit: neimen.. helvete er tatt av sensurlista!! Endret 16. april 2004 av trMaG Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Men, Tuborg bør være temmelig kald... Forsåvidt enig der. Konsumerte noen kasser lunken Tuborg under en viss dansk festival og det ødela min Tuborg karriere for ca. 1,5 år for å si det slik er det ikke mye øl som smaker godt når det er lunkent - hvis du da ikke er vant til det og synes at øl smaker mer og bedre når det er lunkent.. Nei det meste er best kaldt ja. Men den samme festivalen hadde tidligere Carlsberg som offisielt øl og det fungerte helt greit i lunken tilstand Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Det beste ølet heter Caffrey's og fåes på boks. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Tuborg er jo ålreit øl etter min mening. Dette kostet i utgangspunktet 14,90, og var dermed ingen "billig-øl." Nå selges det for 9 kroner på kiwi...vet ikke hvorfor de valgte akkurat tuborg når de skulle dumpe prisene, men... I Danmark er det iallefall slik at Tuborg er en populær og rimelig ølsort i forhold til den mer eksklusive carlsberg. En liten ølsang: Han stikker nå, og klokka er snart 5 Han går og tar den første banen hjem For i kjøleskapet hjemme er det øl I kjøleskapet hjemme er det øl Å, øl øl øl øl øl øl øl øl øl øl øl øl øl øl øl øl øl øl Å, øl øl øl øl øl øl øl øl øl øl øl øl øl øl øl øl øl øl Lenke til kommentar
Vice Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Ikke glem: "Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en fyll med meg Tenk på alt det morsomme vil sammen kunne gjort Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg" Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Lapin Kulta, Mack, Tuborg, Keon, Carlsberg og Faxe Fad!! Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Ikke glem:"Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en fyll med meg Tenk på alt det morsomme vil sammen kunne gjort Hvis jeg var deg så ville jeg spandert en øl på meg" R.I.P Jokke *snufs* Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Corona Extra, såklart! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Sitt me tuborg i ene hånda nå, men Corona e bæst men dyr å da:| Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Sitt me tuborg i ene hånda nå, men Corona e bæst men dyr å da:| Begynner å like Borg 1/2l boksøl jeg . Tatt et par tre fem seks utover kvelden/natta . wow:ingen skriveleif.... ----------------------------------- To borg or not Tuborg ,that is the question ( or is it ..) Endret 18. april 2004 av syar2003 Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Har i natt kost meg med noen iskalde coronas. Nydelig, men koster mye. Men man betaler for kvalitet. Må virkelig si at alle billig-ølene blekner i forhold. Nå var jeg riktignok på en pub og der er det som kjent ikke mye øl som er billig. Syns igrunn det hadde gjort seg med en priskrig på øl på utesteder også. En halvliter koster jo gjerne 3 ganger så mye som i butikken. Burde være mulig å selge litt billigere. PS: Hvis noen er på utkikk etter billig øl på byen, sjekk ølbørsen på dinside.no Endret 18. april 2004 av Jon@s Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Har i natt kost meg med noen iskalde coronas. Nydelig, men koster mye. Men man betaler for kvalitet. Må virkelig si at alle billig-ølene blekner i forhold. Nå var jeg riktignok på en pub og der er det som kjent ikke mye øl som er billig. Syns igrunn det hadde gjort seg med en priskrig på øl på utesteder også. En halvliter koster jo gjerne 3 ganger så mye som i butikken. Burde være mulig å selge litt billigere. PS: Hvis noen er på utkikk etter billig øl på byen, sjekk ølbørsen på dinside.no Lenke til kommentar
Tois! Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 1.Tuborg(Billiger! 12,50Kr på Rema 100) 2.Hansa Fatøl 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 1.Tuborg(Billiger! 12,50Kr på Rema 100)2.Hansa Fatøl 3 12,50?? Tuborg har da ligget på 9-10 kr her lenge i alle forretninger jeg har sett hvertfall. Tuborg er enda litt bedre enn Hansa(min tidl.favoritt) har jeg funnet ut. Kjøper nesten bare Tuborg lenger nå Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Et lite dikt for anledningen: Filled with mingled cream and amber I will drain that glass again. Such hilarious visions clamber Through the chambers of my brain -- Quaintest thoughts -- queerest fancies Come to life and fade away; Who cares how time advances? I am drinking ale today. -- Edgar Allan Poe Diverse artige sitater om øl her: Beer quotes Jeg har ikke drukket så mange typer øl, men Carlsberg (på glass eller boks, jeg er ingen flaske-mann) er tingen Flensburger bier er også veldig godt! Det står Tuborg i kjøleskapet, men det er delvis pga lav pris og transportstreik. Lenke til kommentar
Tois! Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 1.Tuborg(Billiger! 12,50Kr på Rema 100)2.Hansa Fatøl 3 12,50?? Tuborg har da ligget på 9-10 kr her lenge i alle forretninger jeg har sett hvertfall. Tuborg er enda litt bedre enn Hansa(min tidl.favoritt) har jeg funnet ut. Kjøper nesten bare Tuborg lenger nå Samme her! Tuborg er deillig å drikke Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 23. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2004 (endret) Bra at bryggeristreiken ikke ble langvarig.. Hadde allerede begynt å pønske ut hvor jeg skulle få tak i den deilige drikken under streiken.. Skal sies at jeg hamstret 4 kasser med tuborg da. Det blir nok ikke noe svensketur på meg allikevel.. Øl er digg! Endret 23. mai 2004 av trMaG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå