Veritas_ Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Kilkenny. Ingen over. Ingen vedsiden av. Ingen under. Eller ble det litt feil Lenke til kommentar
FreeBSD Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Østtysk øl. Radeberger. mmm http://www.radeberger.de/ Endret 29. februar 2004 av FreeBSD Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 For meg har alltid CB en plass i mitt hjerte.... "man drikker CB, pisser ringes" Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg tror jeg skadet smaksløkene når jeg drakk konsentrert saft en gang. Jeg syntes alt alkohol-innholdig smaker omtrent det samme - utvannet saft =) Jeg også har en slik smaksans. Øl er øl og øl er godt, og ferdig med det. Har samme problem med luktesansen egentligt. Lenke til kommentar
voüshvaggi fyrsten Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 MACK Pilsner og Mack Mørketidsøl som er om høsten!! Lenke til kommentar
Gojira Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Top 3 Carlsberg Stella Artois CB og om sommeren går det veldig mye av Fredrikstad pilsen... Endret 7. mars 2004 av Gojira Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Min topp liste, alle på flasker, foretrekker helt klart flaske overfor boks: Carlsberg Hansa Premium Ringnes Øl er saker!c Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Hvis "øl er saker" drikker man ikke premium Trodde alle sluttet med det i 9. klasse heh Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Må vel nesten si Carlsberg, ettersom jeg har fått det tilnavnet i fotball-laget mitt Aner ikke hvorfor forresten... Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 (endret) Og ingen har NEVNT Frydenlunds Pilsener engang?? 1. Frydenlund Pilsner 2. Frydenlund Fat 3. Aass Fat Har riktignok ikke vært særlig mye rundt omkring i verden da... Men husker at på tenerife klarte jeg ikke oppdrive noe annet enn lyst øl... Og jeg kanke forstå hva det er med amerikanere og Bud... Smaker jo mer som brus!??! *Går og henter en Frydenlund i kjøleskapet...* Endret 10. mars 2004 av CSSSK Lenke til kommentar
Yakamoto Skrevet 12. mars 2004 Del Skrevet 12. mars 2004 Stella beer! drakk stella i egypt... det var helt konge! er det mulig å skaffe det i norge? men ellers er vel carlsberg det beste synes nå jeg Lenke til kommentar
Gojira Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Jepp kan få stella i norge, stikk på ditt lokale vpol og spør, de bestiller gjerne inn... jeg kjenner heldigvis en sommer jobber på polet og det var han som introduserte ølet til meg.... ...ellers har de det på det største systembolaget i strømstad, det som ligger nær sentrum... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Har sans for Tuborg jeg, og borg som også er billig. ellers er det Hansa, men jeg syns Tuborg og Borg er omtrent like bra Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Har sans for Tuborg jeg, og borg som også er billig. ellers er det Hansa, menjeg syns Tuborg og Borg er omtrent like bra Tuborg og Borg er jo to forskjellige øl da . Men begge er gode , trodde likheten mest var i navnet men... Lenke til kommentar
Just_blank26 Skrevet 13. mars 2004 Del Skrevet 13. mars 2004 Listen min er: 1. Tuborg 2. Ringnes 3. Carlsberg Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 15. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2004 dahls Fra Trondheim skjønner jeg. Syntes Dahls smakte piss når jeg kom til Trondheim, men nå funker det helt greit -men ikke noe å hoppe i taket for. Stella er bra. Det samme er Leffe! mag Lenke til kommentar
Li1 Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 hmmm, må være Newcastle frydenlund fat, og vanlig, kilkenny. Skal jeg konsumere unødvendig mye over en periode, hehe, er det rignes som gjelder. Blir liksom ikke lei den. Det er som med grandisen. Lenke til kommentar
jonpet55 Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 mye godt her.. men budweiser smaker ingenting og ringnes smaker surt! hederlig omtale til tuborg: godt øl til en billig penge! mag Enig! 10 poeng til Tuborg! Utrolig god smak for penga. Smaker faktisk 100 ganger bedre enn grans'en. Og i tillegg koster de det samme. Men, Tuborg bør være temmelig kald... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Fant en interessant sak da jeg var på butikken idag: Ringnes har lansert et nytt øl som heter "Lys Lager". Kjøpte selvfølgelig med en 20 bokser og det var rett og slett ikke noe dårlig kjøp i det hele tatt. Etter nøye smaking har jeg kommet frem til at dette nærmest vil fungere som en direkte konkurrent til Carlsberg (Noe som i og for seg er litt merkelig da Carlsberg Bryggerier nå har kjøpt opp Ringnes) Kanskje er dette et forsøk på å overbevise nordmenn om at Ringens fortsatt vil være et satsingsområde for Carlsberg Bryggerier, hvem vet... Nyheten var hvertfall meget god og kan sterkt anbefales spesielt til dem som har lite til overs for den vanlige Ringnes'en (Slik som jeg ) Carlsberg er dog mer fyldig i smak og generellt sett en god del bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå