Gå til innhold

Hvilket ØL er det beste?


trMaG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og ingen har NEVNT Frydenlunds Pilsener engang??

 

1. Frydenlund Pilsner

2. Frydenlund Fat

3. Aass Fat

 

Har riktignok ikke vært særlig mye rundt omkring i verden da... Men husker at på tenerife klarte jeg ikke oppdrive noe annet enn lyst øl...

 

Og jeg kanke forstå hva det er med amerikanere og Bud... Smaker jo mer som brus!??!

 

*Går og henter en Frydenlund i kjøleskapet...*

Endret av CSSSK
Lenke til kommentar

Jepp kan få stella i norge, stikk på ditt lokale vpol og spør, de bestiller gjerne inn... jeg kjenner heldigvis en sommer jobber på polet og det var han som introduserte ølet til meg....

 

...ellers har de det på det største systembolaget i strømstad, det som ligger nær sentrum...

Lenke til kommentar
mye godt her..

men budweiser smaker ingenting og ringnes smaker surt!

 

hederlig omtale til tuborg:

godt øl til en billig penge! :thumbup:

 

mag

Enig! 10 poeng til Tuborg! Utrolig god smak for penga. Smaker faktisk 100 ganger bedre enn grans'en. Og i tillegg koster de det samme. Men, Tuborg bør være temmelig kald...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fant en interessant sak da jeg var på butikken idag: Ringnes har lansert et nytt øl som heter "Lys Lager". Kjøpte selvfølgelig med en 20 bokser og det var rett og slett ikke noe dårlig kjøp i det hele tatt. Etter nøye smaking har jeg kommet frem til at dette nærmest vil fungere som en direkte konkurrent til Carlsberg (Noe som i og for seg er litt merkelig da Carlsberg Bryggerier nå har kjøpt opp Ringnes) Kanskje er dette et forsøk på å overbevise nordmenn om at Ringens fortsatt vil være et satsingsområde for Carlsberg Bryggerier, hvem vet...:shrug:

 

Nyheten var hvertfall meget god og kan sterkt anbefales spesielt til dem som har lite til overs for den vanlige Ringnes'en (Slik som jeg ;))

Carlsberg er dog mer fyldig i smak og generellt sett en god del bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...