Neophus Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Carlsberg Sort Guld Lenke til kommentar
Eqaholic Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Utrolig at ikke CB har blitt nevnt ennå, Christiansands Bryggeris soleklare verdensener på øl! Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Jeg tror ikke jeg kan gradere øl etter hva jeg liker best,alt til sin tid Men noen favoritter: Hansa fat,pils-Carlsberg-Amstel-San Miguel og hvis man vil kombinere mat og øl er Guiness en storslager.... Endret 22. februar 2004 av HamiltonII Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 (endret) Blå EFES er foreløbig det beste ølet jeg har smakt. Det var i Tyrkia for 6 år siden. Kanskje det var solen, pikene og festene som gjorde det, hva vet jeg. Men dette tyrkiske ølet troner på 1. plass hos meg. Rogalandspils er det jeg drikker her hjemme for tiden, blir faktisk litt lei det samme ølet etter en stund så varierer litt mellom CB og Hansa også. EDIT: har lett etter EFES i Norge, men uten hell. Noen som kjenner til hvor man får fatt på det. Har prøvd polet og de dagligvarebutikkene jeg kan tenke meg har bra utvalg. Vet noen om noen importerer skjeldne ølmerker? Endret 21. februar 2004 av stian-hg Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hansa selvfølgelig! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Arendals på boks! Arendals på boks er grusomt. Man må ha det på flaske. 1. Arendals 2. Budweiser 3. Lapin Kulta 4. Warsteiner humm, jeg synes den på flaske var litt skapere på smak, men jeg tror at flaske og boks lages på foskjellige fabrikker, som jeg har hørt da Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Guinnes (Skriveleif) er best! Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Arendals på boks! Arendals på boks er grusomt. Man må ha det på flaske. 1. Arendals 2. Budweiser 3. Lapin Kulta 4. Warsteiner humm, jeg synes den på flaske var litt skapere på smak, men jeg tror at flaske og boks lages på foskjellige fabrikker, som jeg har hørt da Arendals på boks er tappet i Oslo. Arendals Pilsens Venner Lenke til kommentar
Tois! Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Tuborg er best hvertfall Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 spretter en tuborg akkurat nå.. diggers etter trening.. mag Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 spratt en carlsberg (dansktappet) istad jeg, men det er ikke noe sjarm med den plastflaska med vippe"kork" Drar uansett en tur ned for å etterfylle lagrene litt mer imorgen Lenke til kommentar
Mira Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hansa Premium og nordlandspils Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Utrolig at ikke CB har blitt nevnt ennå, Christiansands Bryggeris soleklare verdensener på øl! w0rd! CB på boks er knall. Det er Tuborg på flaske også, helst dansk, dog. I danmark har de et godt øl som heter VIP, og i Frakrike har jeg drukket et godt et som het 1664 Bier eller noe slikt. Beste ølet jeg har smakt dog, var lyst Weltenburger. Det var vanvittig godt, men koster da og 65,- for en halvliter. Fy og fy. bfisk Lenke til kommentar
farke Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Guinness. Grans Juleøl på en god andreplass. Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Hvis man skal se saken i pris/ytelse blir Tuborg en klar vinner Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Arendals på boks! Arendals på boks er grusomt. Man må ha det på flaske. 1. Arendals 2. Budweiser 3. Lapin Kulta 4. Warsteiner humm, jeg synes den på flaske var litt skapere på smak, men jeg tror at flaske og boks lages på foskjellige fabrikker, som jeg har hørt da Arendals på boks er tappet i Oslo. Arendals Pilsens Venner roger that! føkk da boks! jeg vil ha flaske ffs! Lenke til kommentar
ratata Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 hjemmelaget er jo også en sikker vinner Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Blå EFES er foreløbig det beste ølet jeg har smakt. Det var i Tyrkia for 6 år siden. Kanskje det var solen, pikene og festene som gjorde det, hva vet jeg. Men dette tyrkiske ølet troner på 1. plass hos meg. Rogalandspils er det jeg drikker her hjemme for tiden, blir faktisk litt lei det samme ølet etter en stund så varierer litt mellom CB og Hansa også. EDIT: har lett etter EFES i Norge, men uten hell. Noen som kjenner til hvor man får fatt på det. Har prøvd polet og de dagligvarebutikkene jeg kan tenke meg har bra utvalg. Vet noen om noen importerer skjeldne ølmerker? Du kan visst bestille Efes pilzener på polet. Link Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Frydenlund Bayer er den desidert beste norske ølen. Fatølen er heller ikke så verst. Hansa fatøl duger også. Av utenlandske øl er jo Newcastle, San Miguel og Staropramen ganske greie. Dårlig øl: Amerikansk budweiser minner meg om vitsen til Monty Python i "live at hollywood bowl" Lysholmer (x antall) Ice er heller ikke noe å skryte av. Minner om 1T som er minst like dårlig Ahhhh....holdt på å glemme: Fjordårets beste juleøl solgte de på Microbryggeriet i Trondheim Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Blå EFES er foreløbig det beste ølet jeg har smakt. Det var i Tyrkia for 6 år siden. Kanskje det var solen, pikene og festene som gjorde det, hva vet jeg. Men dette tyrkiske ølet troner på 1. plass hos meg. Rogalandspils er det jeg drikker her hjemme for tiden, blir faktisk litt lei det samme ølet etter en stund så varierer litt mellom CB og Hansa også. EDIT: har lett etter EFES i Norge, men uten hell. Noen som kjenner til hvor man får fatt på det. Har prøvd polet og de dagligvarebutikkene jeg kan tenke meg har bra utvalg. Vet noen om noen importerer skjeldne ølmerker? Du kan visst bestille Efes pilzener på polet. Link Takker!! Jeg har kun spurt over disk... og da trodde de ikke det var mulig å skaffe det, sånn helt uten videre hvertfall. Det ser faktisk ut til å være det samme "Blå EFES" som jeg snakker om. 26,10 kr. for 33 cl. er noe stivt, men man kan vel unne seg det en gang i blandt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå