knutby Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Tuborg av samme grunn som Alastor. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Tuborg,bør riktig nok være kjøpt i danmark.Eller så har jeg en ting for svensk sterkøl den heter bare sterkøl.sølvfarget boks med sort skrift. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Paulaner, Guinnes, Newcastle, Bloomberg (Vestlands bryggerier er konkurs ). Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Rød Chimay (er svakvin i hht norske lover da men...) Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Arendals på boks! Arendals på boks er grusomt. Man må ha det på flaske. 1. Arendals 2. Budweiser 3. Lapin Kulta 4. Warsteiner Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Zywiec, Frydenlund fatøl, Guiness + diverse tyske/øst europeiske jeg smakte i Polen. Må ta med Tuborg fordi det er så billig! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Budweizer, Cerbeza holandesa, Corona! Disse er digg. Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Lech(polsk) Warsteiner Hansa Lysholmer Spesial/Double Ice Newcastle Brown Ale(nammmm) Edit: Oi..glemte Grolsch Endret 17. februar 2004 av stigen1 Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ser mossepilsen kom værst ut i testen, men den er fæn meg god den og *hopper opp og ned som en annen patriot to ganger, og går og setter seg i hjørnet* Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Liker ikke øl. Men så er jeg 16 da. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Hmm lyst øl er jo ikke akkurat noe som drikkes for smakens skyld (etter min mening) anyways... min liste: 1. Hansa Bayer 2. Leffe Brune/Blonde 3. Hansa Fatøl 4. Hansa Pilsner Litt patriot må man jo være selv om jeg strengt tatt synes hansa er mye bedre enn carlsberg, tuborg, heineken og de andre "pop" ølene (Ja, jeg har smakt alle de 3 i diverse land og vet at det er forskjell) Endret 17. februar 2004 av SBS Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 carlsberg sort guld Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 carlsberg sort guld ohh, det drakk jeg noen liter av i fjor sommer da jeg var på bryggeriet i København Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 mye godt her.. men budweiser smaker ingenting og ringnes smaker surt! hederlig omtale til tuborg: godt øl til en billig penge! mag Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 mye godt her.. men budweiser smaker ingenting og ringnes smaker surt! hederlig omtale til tuborg: godt øl til en billig penge! mag Helt enig... Ringnes kan bare bøttes nedpå iskaldt Lenke til kommentar
ratata Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Hmm lyst øl er jo ikke akkurat noe som drikkes for smakens skyld (etter min mening) anyways... min liste: 1. Hansa Bayer 2. Leffe Brune/Blonde 3. Hansa Fatøl 4. Hansa Pilsner Litt patriot må man jo være selv om jeg strengt tatt synes hansa er mye bedre enn carlsberg, tuborg, heineken og de andre "pop" ølene (Ja, jeg har smakt alle de 3 i diverse land og vet at det er forskjell) w0rd.. har ikke smakt 2'en though, ville kanskje og spandert 1 plassen på pilsneren. den er skikkelig god! hansa eier det meste av øl jeg har smakt, men jeg må få nevne at newcastle er godt, carlsberg også. men hansa eier alt! Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Er svak for Berliner Kindl! Blir mange slike i Berlin om sommeren! Nyyyydelig! Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Jeg har vel egentlig ikke smakt meg til en favoritt, men det er mye jeg synes smaker bra: Hansa Fatøl, Hansa Premium, Staropramen, Koff, Corona/Coronita, Seidel pilsner, Kingfisher, San Miguel, Baltika og mange jeg ikke kommer på for øyeblikket. Utrolig nok glir Rignes pils ned også, men det er definitivt ikke min favoritt. Endret 19. februar 2004 av Kamerat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå