netrom1 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hei, jeg lurer på hvordan jeg kan lage en DOS partisjon som jeg kan boote på? Har prøvd å lage FAT partisjon med Partition Magic og kopiere filene fra en windows 98 boot disk over, men det fungerte ikke. Hvordan kan jeg ordne dette? Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 kanskje denne siden. Lenke til kommentar
netrom1 Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Laptopen jeg skal innstallere det fra har ikke diskett eller cdrom. Jeg prøvde å hente ned filene fra bootdisk.com, men den vil kun la seg skrive til diskettstasjon. Derfor kopierte jeg det fra diskett... Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hvis laptopen verken har diskett stasjon eller cd-rom så blir det vel litt vansklig? Hmm, mulig du kan bruke en usb drive, dersom laptopen støtter bootbar usb (og du har en slik stasjon) Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Dette har ingenting med hardware å gjøres. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg