Andre88no Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Passer alle strømforsyninger inn i alle kabinetter? Hvis ikke hvilket passer i dette Raidmax Miditoweret (http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=FU868WB)??????????? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Min 180w Aopen psu ble fysisk for liten, festet med en skrue, kunne ikke røre kabinettet. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ja, så lenge det er rett formfaktor. En ATX PSU skal passe i et ATX kabinett. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) ja Nei Ja, så lenge det er rett formfaktor. En ATX PSU skal passe i et ATX kabinett. Forresten så burde du roe ned på bruken av spørsmåls tegn ... Endret 16. februar 2004 av ptv- Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Min F/S ble litt for stor for mitt Lepont kabinett. Men det var bare å kutte av litt jern så gikk det smooth... Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 P@yne: ble den virkelig det, hvor måtte du da kutte av? Har også Lepont kabinett og vurderer å kjøpe F/S! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) ja Nei ! Spesielt Compaq, Fujitsu Siemens og andre ferdig produsenter har fixe løsninger med PSU....... Endret 18. februar 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Min F/S ble litt for stor for mitt Lepont kabinett Min Forton/Source passet helt fint i mitt Lepont kabinett. Eneste er at to av skruehullene i strømforsyningen blir litt skjev i forhold til hullene i kabinettet. Så jeg måtte file/borre litt for å gjøre hullene litt større. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 P@yne: ble den virkelig det, hvor måtte du da kutte av? Har også Lepont kabinett og vurderer å kjøpe F/S! NP, det er den grillen under vifta, er bare å skru av skruen nederst til venstre, og klikke av en bit..., du vil skjønne når du har den der pain Lenke til kommentar
Mr. Y Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Cinet kabinetter er heller ikke noe glade i ATX strømforsyninger. Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) Kort forklart: ITX kabinett = krever ITX hovedkort og PSU. Micro ATX kabinett = (også kalt "m-ATX") krever m-ATX hovedkort og PSU. Mini ATX kabinett = En betegnelse noen kabinett produsenter (f.eks. Q-tec) bruker på kabinetter som har ITX PSU men kan ta både ITX og m-ATX hovedkort. ATX kabinett = kan bruke både ATX og m-ATX hovedkort og PSU. www.formfactors.org Endret 18. februar 2004 av 356speedster Lenke til kommentar
SiggyT Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Selv om PSU'en passer er det ikke alltid at vifta er gunstig plasser i forhold til CPU'en... Opplevde selv dette på et Qtec kabinett som er alt for lavt for varme AMD XP'er... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå