Gå til innhold

hvilken mobil syns du har vært best gjennom tidene

Chosiso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sx1? LOL!!! du ga meg en god latter der!!!

p900 er en av de bedre...

noen argumenter remerser? det der var rett og slett en tåpelig og unødvendig post.

hvis det som gjør en mobil bra er funksjonalitet er SX1 og P900 klart de beste her til lands, men om en bra mobil f.eks. bestemmes etter batteritid eller lignende er det jo noe helt annet..

Lenke til kommentar

Syns 6600 er den beste mobilen jeg har hatt så langt. Ikke noe feil eller noen ting. Enkel og grei å bruke. Syns også at 6210 gjorde jobben sin ganske bra. Har egentlig ikke hatt noe feil med Nokia. Av siemens kan jeg vel si S45. Likte den bedre enn SL45i. Men beste mobil gjennom tidene? Vet ikke svaret på den.

Lenke til kommentar

De fleste/alle av dere nevner jo tlf som ikke er stort eldre enn 1 år. Hva med de gamle "sliterne" de var vel i sin tid også temmelig revolusjonerende?

Husker når telefon med sms var virkelig "in", var ikke mange av oss som hadde dette da :p

Husker jeg ikke helt feil, så var dette telefoner på NMT nettverket .. modell kan jeg ikke ta igjenn :scared:

Lenke til kommentar

1: Ericsson T68 (eventuelt Sony Ericsson T68i)

Starten på noe stort..! Med fargeskjerm, Blåtann og hele pakka knuste den samtlige konkurrenter

2: Siemens SL45 (i)

Med MP3, MMC, Java (kun i i-versjon) og stor skjerm, kombinert med liten størrelse er det klart at dette var en slager

3: Ericsson R380s

Den første med touchscreen ("forgjengeren" til P800?)

4: Sony Ericsson P800

Den første med ordentlig touchscreen, men som allikevel ikke hadde den aller verste størrelen

5: Nokia 7650

Starten på det store S60-eventyret. Den første med innebygget kamera, den har stor fargeskjerm, og er generelt sett en god telefon...

Endret av tadcomp
Lenke til kommentar

"hvis det som gjør en mobil bra er funksjonalitet er SX1 og P900 klart de beste her til lands,"

Og dette var jo mye bedre begrunnet ?

C'mon, jeg gjetter på at Arhei har en SX1 ? :-)

Har selv en 6600 som jeg byttet til fra SX1, (fikk prøve den i 1 dag:-)

og ja KNAPPENE er et GODT argument..

Lenke til kommentar

Jeg syns 3650 var den beste... Eller, det var den første fareskjerms mobilen min og den var jo helt konge!! Savner den jeg... :cry:

På 2. vil jeg si 6210. Det var jo knalltelefon på sin tid... Tålte ALT og kunne ha over 150 meldiger i innboksen (vanlig var 10-20)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...