Stor Oddnoga Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Jeg har sett litt på dette på mpx: Shuttle P4 2.8 Jeg har minne (400mhz), skjermkort og sånt fra før. Finnes det noen bedre løsning en det jeg har valgt her? Det skal helst ikke bli noe særlig dyrere enn dette. Min andre pc skal jeg bruke som server (XP2700+, NF7 osv), vet den er litt overkill som server, men må jo bruke den til noe. Kom med forslag. EDIT: Kanskje et teit spørsmål, men selv om det står at det er S-ATA på den, så kan jeg vel bruke vanlig IDE-disk? Endret 16. februar 2004 av Swag Lenke til kommentar
loggon Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg testet et Shuttle SB61G2 det var en iriterende lyd i kjølingen nærmest som en mild form for isopor mot vindu, trøsten er at den slår seg av når den har kjølt ned cpu. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Ok, ikke noe krise, i og med at maskinen min står på hele døgnet. Noe annet å si om dette. Synes det ble merkelig billig. Redd for å kjøpe noe som er helt teit. Hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Kanskje et teit spørsmål, men selv om det står at det er S-ATA på den, så kan jeg vel bruke vanlig IDE-disk? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Hehe. sjekket det akkurat. Ser ikke så gal ut den utifra de testene jeg har lest. Hvis noen har noen invendinger er det bare å si ifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå