Chosiso Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 hvor er det bra å selge ting på nett? gratis altså.. skal et bluetooth headsett og vet ikke hvor det er bra å selge. Takker på forhånd Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Qxl er ikke gratis. Du kan prøve her og på idedata.no. Ellers er finn.no bra, men der koster det litt for å selge. Det koster 25,- Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 ok, har ikke tenkt å betale for å selge hvis du skjønner hva jeg mener.. lagt ut et av headsettene og fikk solgt det etter 1 time ca.. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ja det er jo bra. Da har du bare en igjen Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 ja, det ligger ikke i orginal pakning og mangler en lader plugg. så tenkte jeg skulle kjøpe en lader plugg, og det er vel ikke så dyrt tenker jeg, så da får jeg litt mer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå