LittOmAlt Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Hei jeg har kopert HDD image fra en treg HDD til en raskere. (kjører: "winXP Home edition" ) Når jeg kobler om i maskina slik at den raske disken er koblet til rett IDE kontakt samt satt disken til master så virker det nesten... Maskina booter, winXP starter, men stopper ved den blå skjermen der en vanligvis finner ikon for pålogging (dersom en har satt passsord på login:-) Ikonene for login kom ikke frem og maskina kom ikke lenger i booten. Noen ideer? - win lisensproblematikk ved å flytte winXP lisens fra gml disk til ny? Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 ingen som har svar på dette? Noen som har erfaringer med å flytte boot immage fra en disk til en annen? Lenke til kommentar
roaldhansen Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 hva slags programm brukte du når du skulle kopiere hdd image fra den gamle disken over på den nye? norton ghost er glimrende til den type oppgaver Lenke til kommentar
LittOmAlt Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 jeg brukte Partition Magic Pro 7.0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå