Haugnæss Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Leser mye på forum at folk venter på nye sockets til 64bit amd .! Jeg har bestilt amd64 3200 , er det mulig for meg å bruke den cpuen på de nye type sockets, ? Hva heter socketen btw? ,, som kommer? På tampen, noen tipps til en kar som om noen dager får seg 64bit i posten? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Den nye soceten heter 939 og du kan desverre ikke bruke din cpu på den. Lenke til kommentar
Haugnæss Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Hvordan er den i forhold til 754 ? Er det et dumt valg å kjøpe hk nå, og i stedet returnere og vente på nye socket Endret 16. februar 2004 av Haugnæss Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg ville ventet til april-maj, fordi da kommer socket 939 ut, og hovedkort med støtte for fremtidens grafikkgrensesnitt Pci-Express og samt nye typer med minne deravblant DDR2 og GDDR3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå