Gå til innhold

Har PC forhandlere sluttet å selge Matrix kabinett

Anbefalte innlegg

Si meg, har de (Komplett) sluttet å selge Matrix versonen av Big Tower ? Svarte ******, jeg hadde jo tenkt å kjøpe det kabinettet! Det er ****** meg ikke noe artig, det er kjipt! Syns ikke Dragon kabinettene er noe state of the art kabinett (ikke for å rakke ned på det, men jeg liker ikke Dragon). JEG VIL HA MATRIX NÅ!

Endret av Seian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte det siste matrix fulltoweret på komplett / norek.... :cool:

Men btw, veier ikke matrix toweret mer?

Mener det veier et par kg mer, selv om det kun er fronten som er forandret..

Jaja, tilbake til topic, har ikke sett det på noen andre webshopper, så tror det er blitt slutt på det toweret..

Lenke til kommentar
Si meg, har de (Komplett) sluttet å selge Matrix versonen av Big Tower ? Svarte ******, jeg hadde jo tenkt å kjøpe det kabinettet! Det er ****** meg ikke noe artig, det er kjipt! Syns ikke Dragon kabinettene er noe state of the art kabinett (ikke for å rakke ned på det, men jeg liker ikke Dragon). JEG VIL HA MATRIX NÅ!

Hva i alle dager er det du syter for? Som rlz poengterte, den eneste forskjellen er jo fronten. Hvordan forklarer du forresten at det eneste som skiller et "state of the art" kabinett fra et ellers identisk kabinett er mønsteret på hullene i (plast) fronten?

Lenke til kommentar
kan jo hende han liker matix fronten bedre da.. kanskje han ikke liker rillene.

Selv kjøpte jeg matrix istede for dragon pga fronten, men hvis de ikke hadde hatt matrix, hadde jeg kjøpt dragon... Fronten er _litt_ bedre på matrix synes jeg, men hadde fint klart å overleve med dragon.

Lenke til kommentar

Unnskjyld for alle de banne ordene, men var ganske frustrert når ingen selger Matrix kabinettene. Vel, får vel bare overleve med Dragon da. Uannsett, er det noen som vet om Chieftec kabinett produsentene kommer til å starte å lage igjen ? Vet ikke om det har sluttet å selge det i hele tatt da men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...