Seian Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Si meg, har de (Komplett) sluttet å selge Matrix versonen av Big Tower ? Svarte ******, jeg hadde jo tenkt å kjøpe det kabinettet! Det er ****** meg ikke noe artig, det er kjipt! Syns ikke Dragon kabinettene er noe state of the art kabinett (ikke for å rakke ned på det, men jeg liker ikke Dragon). JEG VIL HA MATRIX NÅ! Endret 16. februar 2004 av Seian Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) hmm de har det jo på komplett da.. her opps var big tower du skulle ha.. det var et midi tower.. unskyld Endret 16. februar 2004 av kolleckio Lenke til kommentar
rlz Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Du vet vel at den enste forskjellen på Dragon og Matrix er mønsteret på fronten? Dragon har riller nederst mens Matrix har "rektangler" over hele fronten... Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg kjøpte det siste matrix fulltoweret på komplett / norek.... Men btw, veier ikke matrix toweret mer? Mener det veier et par kg mer, selv om det kun er fronten som er forandret.. Jaja, tilbake til topic, har ikke sett det på noen andre webshopper, så tror det er blitt slutt på det toweret.. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Si meg, har de (Komplett) sluttet å selge Matrix versonen av Big Tower ? Svarte ******, jeg hadde jo tenkt å kjøpe det kabinettet! Det er ****** meg ikke noe artig, det er kjipt! Syns ikke Dragon kabinettene er noe state of the art kabinett (ikke for å rakke ned på det, men jeg liker ikke Dragon). JEG VIL HA MATRIX NÅ! Hva i alle dager er det du syter for? Som rlz poengterte, den eneste forskjellen er jo fronten. Hvordan forklarer du forresten at det eneste som skiller et "state of the art" kabinett fra et ellers identisk kabinett er mønsteret på hullene i (plast) fronten? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 kan jo hende han liker matix fronten bedre da.. kanskje han ikke liker rillene. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 kan jo hende han liker matix fronten bedre da.. kanskje han ikke liker rillene. Selv kjøpte jeg matrix istede for dragon pga fronten, men hvis de ikke hadde hatt matrix, hadde jeg kjøpt dragon... Fronten er _litt_ bedre på matrix synes jeg, men hadde fint klart å overleve med dragon. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Forstår ikke at Chieftec lager så sinnsykt mange dragonkopier. Det er da winner, matrix osv osv... Dragon er i alle fall mer enn bra nok, så bare stfu Lenke til kommentar
Seian Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Unnskjyld for alle de banne ordene, men var ganske frustrert når ingen selger Matrix kabinettene. Vel, får vel bare overleve med Dragon da. Uannsett, er det noen som vet om Chieftec kabinett produsentene kommer til å starte å lage igjen ? Vet ikke om det har sluttet å selge det i hele tatt da men. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Tja, du kunne da prøve å sende de en mail. Hvis du ser at flere webshops slutter å selge kan det hende produkter er gått ut av produksjon Lenke til kommentar
Seian Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Mhm, jeg har nå sendt mail. Og venter spent på svar. Håper disse PC sjappene kommer til å få inn disse kabinettene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå