Oseantic Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 topic sier det meste! Dette et AsusP4C800-E deluxe. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 topic sier det meste! Dette et AsusP4C800-E deluxe. Hvilken sensor? cpusensor ligger i sokkelen under cpu systemsensor ligger i chipset eller ved siden. Cpucore ligger inni kjerna. Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) sorry! glemte å nevne det. Jeg lurte på hvor temp system sensoren har! Edit:skriveleif. Endret 5. april 2004 av Oseantic Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 sorry! glemte å nevne det. Jeg lurte på hvor temp system sensoren hva! Ja? Hvilken Temp. sensor var spm. fra Amdguru1 Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 topic sier det meste! Dette et AsusP4C800-E deluxe. Hvilken sensor? cpusensor ligger i sokkelen under cpu systemsensor ligger i chipset eller ved siden. Cpucore ligger inni kjerna. temp målerene siter vel ikke akkurat på samme plass på alle hk vel? sikkert forskjellige fra hk til hk Rett meg vis jeg tar feil Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Du har nok rett, men det gjelder bare for systemtemp. Noen har i selve chipsettet, mens andre(som mitt hovedkort) har det ca. 3mm unna chipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå