eiriksen Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Så på forsiden til amobil at de når har begynt å ha med clip-on kamera i prisguide, tenkte som så at det skadet ikke å sikle litt over det jeg ikke har muligheten til å ha. Begynte å scrolle ned, fant ut at jeg likte veldig godt MCA-30 og HS-16, men når jeg hadde scrollet helt ned stoppet jeg opp. Hvem i huleste fant ut at det skulle være et fin kamera? Jeg ville vært ekstremt faluy om jeg hadde drasset runt med et slikt kamera på f.eks 3100 og måtte dytte den på for å ta bilde. Veier jo like mye som en normal mobil nå til dags! Fun meg i rompa Ser jo ut som et vrengt øre! Lenke til kommentar
mosymi Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 He he ja du sier noe. Ikke det vakreste jeg har sett nei... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Er jo ikke så uvanli "nokia" design det der da. Bare se på 3650 o.l. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Trur det er slik at man ikke trenger ha det på mobilen for og ta bilder med det. Men da hadde det jo ikke skadet med en MP eller 2, og kanskje litt mer en 1 mb minne Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Lignet på et urinal ! Ja slik som folk pisser i på dass! Nokia design har aldri vært bra synes jeg! Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Trur det er slik at man ikke trenger ha det på mobilen for og ta bilder med det. Men da hadde det jo ikke skadet med en MP eller 2, og kanskje litt mer en 1 mb minne Da blir det jo enda værre, ihvertfall hvis du har 3100. I den ene hånden har du 3100 og skriver en melding til en kompis og i den andre holder du det vrengte øret for å ta et selvportrett. Skam dere Nokia! Lenke til kommentar
eblth Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Det er i grunnen litt tragisk... Trodde det var om å få de så små som mulig.. Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 enig, kameraet ser jo ikke ut som et kamera.. forferdelig, spør du meg.. De hadde sikkert tjent godt på å selge dem på Brio eller noe sånn lekebutikk! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hehe den der var litt tøff Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 syns den er stygg! men blir vel ganske bra bilder når du sender det til data.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 godt kamera; men ikke no vakkert syn nei... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 ser ut som en greie man får ed i donald, trykker man på knappen så spruter det vann er jo et leketøy... Lenke til kommentar
albester Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 ser ut som en gammel kassegitar fra 1952 der halsen har ramlet av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå