Gå til innhold

Ibook G4 12"

Amiga4k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg jobber på computercity i sandvika, og kjenner meg ikke igjen i din beskrivelse. vi følger seff kjøpsloven, hvis ikke hadde vi ikke hatt noe i denne bransjen å gjøre. jeg tror jeg vet hvilke saker du tenker på, men jeg diskuterer ikke det her. kan bare si så mye som at apple ikke alltid er så enkle å ha med å gjøre de heller ;)

Lenke til kommentar

Om butikken "praktiserer" kjøpsloven eller ikke er helt uinteressant. Da det tross alt ikke er opp til butikken å praktisere en lov. De FØLGER loven. Hvis ikke får forbrukeren alltids godgjørelse for evt. brudd i etterkant. Problemet er selvsagt at dette kan ta litt tid å få ordnet på. Men jeg tipper dette er forhold Forbrukerombudet er godt kjent med, og at evt. feil dermed ordnes kjapt. De fleste føyer seg nå FO sier noe. Slipper med andre ord "gråsonetolkninger" osv.

Lenke til kommentar

Stemmer det viranth sier om innmelding i ADC. Har nettopp kjøpt en 12" Ibook selv, meldte meg inn i ADC først og sparte noen høvdinger på det. Litt papirarbeid og stress i forkant for å bekrefte at du faktisk er student, men etter det gikk alt greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...