Amiga4k Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Vurderer å kjøpe en Ibook G4 12", ser den koster 10.490,- hos Apple.no Finnes det noen bedre pris på denne et sted? Er det mulig å få noen student rabatt? Endret 16. februar 2004 av Amiga4k Lenke til kommentar
nikey Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 nei, men hvis du ringer til apple direkte så slår de av et par hundre lapper hvis du sier at du er student. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Officeline har studentfinansiering, hvis det skulle være interessant. Uansett er prisen direkte fra Apple god nok den, bare sørg for å putte i mere RAM med en gang - 512 MB bør være et minimum, tro meg. Lenke til kommentar
viranth Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Om du er student så kan du melde deg inn i ADC, så får du 20% rabatt. Søk på ADC, koster 100 dollar, men er verdt det. Får en tshorte, mye cd'er/dvd'er med det siste programmer etc. Lenke til kommentar
@le Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Prøv å finne en lokal apple sjappe. Bor du i Oslo vil jeg anbefale Mac&Carry ved Ullevåll Stadion - eller du kan ringe. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Computer City i sandvika har apple til nokså greie priser samt mulighet for forsikring Bare sørg for å få en fungerende maskin. enkelte av de jeg har snakket med er fornøyd med kundeservicen deres. Endret 18. februar 2004 av Christian86 Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 jeg jobber på computercity i sandvika, og kjenner meg ikke igjen i din beskrivelse. vi følger seff kjøpsloven, hvis ikke hadde vi ikke hatt noe i denne bransjen å gjøre. jeg tror jeg vet hvilke saker du tenker på, men jeg diskuterer ikke det her. kan bare si så mye som at apple ikke alltid er så enkle å ha med å gjøre de heller Lenke til kommentar
Havregr0t Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Om butikken "praktiserer" kjøpsloven eller ikke er helt uinteressant. Da det tross alt ikke er opp til butikken å praktisere en lov. De FØLGER loven. Hvis ikke får forbrukeren alltids godgjørelse for evt. brudd i etterkant. Problemet er selvsagt at dette kan ta litt tid å få ordnet på. Men jeg tipper dette er forhold Forbrukerombudet er godt kjent med, og at evt. feil dermed ordnes kjapt. De fleste føyer seg nå FO sier noe. Slipper med andre ord "gråsonetolkninger" osv. Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Har dere sett at multicom har begynt å selge Mac? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Har dere sett at multicom har begynt å selge Mac? Nei. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Havregr0t Skrevet 17/02/2004 : 21:58 Om butikken "praktiserer" kjøpsloven eller ikke er helt uinteressant Endret etterhvert. Så at uttalelsen var litt dårlig plassert...sorry Uansett veggiss. Har opplevelser fra apple på ipoden jeg har så du har vel rett. Lenke til kommentar
Gainax Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Stemmer det viranth sier om innmelding i ADC. Har nettopp kjøpt en 12" Ibook selv, meldte meg inn i ADC først og sparte noen høvdinger på det. Litt papirarbeid og stress i forkant for å bekrefte at du faktisk er student, men etter det gikk alt greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå