kag Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ok folkens. Rollerblades. Noen som vet hvor mye et "vanlig" par koster? Tenkte jeg skulle ta meg en tur ned til byen i dag for å sjekke priser, men gadd ikke da jeg var både sliten og sulten etter en 8 timers arbeidsdag. Aldri bladet før, men tenkte jeg skulle begynne nå som vi nærmer oss våren. Trinn og kjapp ferdsel samtidlig er ikke å forakte. (... kan ikke si jeg har avdekket noen nettsider med grei oversikt heller ...) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 tja, hvis jeg ikke husker helt feil, må du ut med en tusenlapp eller fire for å få gode 'rollerblades'. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg hadde en gang et par ganske gode rampeskøyter, men det var den gangen jeg kunne stå på skøyter. Tror jeg betalte ca. 3-4000 kroner for de. Men du får skøyter ned til 500 kroner. (kjøpte mine første rulleskøyter for ca. 500 på Tybring Gjedde) Lenke til kommentar
kag Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Akkurat. Tenkte jeg skulle hoste opp mellom 1500-2500NOK for de. Men må nesten orientere meg først. Noen som aner om det lønner seg å slå til nå? - Eller burde jeg kanskje vente til vi er kommet litt nærmere våren/sommeren? Grunnen til at jeg føler for å slå til nå er i bunn og grunn det at jeg tenker meg at de setter opp prisene noe når sesongen er kommet i gang. Dog kan det også være da tilbudene kommer for å kjempe om kundene. Skal se om jeg ikke gidder å farte en tur inn til byen etter jobb i morgen. Men det er så "gah" å vandre gatelangs etter sportsbutikker nede i midtbyen også. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Nike, rollerblades og bauer er konge... se hva du finner. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ser virkelig ikke vitsen med å betale 3000 kroner hvis han skal bruke de til transport o.l. om sommeren. Du burde da klare finne noe brukbart til 1000-1500 kroner. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Kjøpte meg et par K2 som var nedsatt til 1700kr i fjor. Det er foreløpig det billigaste og beste paret eg har hatt. (Til mitt bruk.) Lenke til kommentar
kag Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Ser virkelig ikke vitsen med å betale 3000 kroner hvis han skal bruke de til transport o.l. om sommeren. Du burde da klare finne noe brukbart til 1000-1500 kroner. Du sier noe der. Men jeg får se hva jeg finner. Kaster gjerne "litt" ekstra penger i potten for å få "litt" bedre kvalitet. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 http://www.skatepro.dk/catalog/index.php?cPath=22_29 Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Mener jeg betalte 1750 for mine rollerblades. ABEC5 kulelager, vierasjonsdemping og carbonkompositt ramme (den som holder hjulene og resten sammen). Di eier Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Rollerblades Vil tro de blir dyrere når vi nærmer oss vår/sommer jeg da. Lenke til kommentar
kag Skrevet 25. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2004 Meget mulig. Men jeg skal nå (sannsynligvis) ha meg et par uansett. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Kan gjøre gode kjøp ved å velge forige års modeller. Er ofte små endringer som er gjort og prisene blir lave. De desidert beste skøytene til allroundbruk, etter min mening, er Aero-serien fra Rollerblade. Koster fra tusenlappen og oppover. Paret jeg har nå er Aero7. Sitter bra, god støtte sideveis og har et helt genialt "trekk-opp"-system istedenfor lisser. Eneste jeg savner ved dem er bremsesystemet som var på den gamle SpiritBlade-modellen. GeoBlade 1.5 har noe som ligner, men det har jeg ikke testa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå