Gå til innhold

Rollerblades

kag

Anbefalte innlegg

Ok folkens. Rollerblades. Noen som vet hvor mye et "vanlig" par koster? Tenkte jeg skulle ta meg en tur ned til byen i dag for å sjekke priser, men gadd ikke da jeg var både sliten og sulten etter en 8 timers arbeidsdag. Aldri bladet før, men tenkte jeg skulle begynne nå som vi nærmer oss våren. Trinn og kjapp ferdsel samtidlig er ikke å forakte. :)

(... kan ikke si jeg har avdekket noen nettsider med grei oversikt heller ...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat. Tenkte jeg skulle hoste opp mellom 1500-2500NOK for de. Men må nesten orientere meg først. Noen som aner om det lønner seg å slå til nå? - Eller burde jeg kanskje vente til vi er kommet litt nærmere våren/sommeren? Grunnen til at jeg føler for å slå til nå er i bunn og grunn det at jeg tenker meg at de setter opp prisene noe når sesongen er kommet i gang. Dog kan det også være da tilbudene kommer for å kjempe om kundene.

Skal se om jeg ikke gidder å farte en tur inn til byen etter jobb i morgen. Men det er så "gah" å vandre gatelangs etter sportsbutikker nede i midtbyen også.

Lenke til kommentar
Ser virkelig ikke vitsen med å betale 3000 kroner hvis han skal bruke de til transport o.l. om sommeren. Du burde da klare finne noe brukbart til 1000-1500 kroner. :)

Du sier noe der. Men jeg får se hva jeg finner. :)

Kaster gjerne "litt" ekstra penger i potten for å få "litt" bedre kvalitet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kan gjøre gode kjøp ved å velge forige års modeller.

Er ofte små endringer som er gjort og prisene blir lave.

De desidert beste skøytene til allroundbruk, etter min mening, er Aero-serien fra Rollerblade. Koster fra tusenlappen og oppover.

Paret jeg har nå er Aero7. Sitter bra, god støtte sideveis og har et helt genialt "trekk-opp"-system istedenfor lisser.

Eneste jeg savner ved dem er bremsesystemet som var på den gamle SpiritBlade-modellen. GeoBlade 1.5 har noe som ligner, men det har jeg ikke testa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...