Uin Viel Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg satt inn et bilde som jeg skal bruke som knapp (helt på høyre side av siden) men når jeg begynte å skrive midt på siden fulgte bildet med Hvorfor gjorde det, det? Hvordan kan jeg unngå dette? Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Du kan sette bildet som bakgrunn i CSS: .knapp { background-image: url(knapp.gif); width: 760px; height: 190px; text-align: center; } HTML: <div class="knapp">Tekst</div> Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Da ble bakgrunnen det bilde Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Og slik må det være for at du skal kunne skrive tekst over et bilde (tror jeg). Ellers må du skrive teksten på selve bildet i f.eks. Photoshop Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Rett som PT skriver, om du skal skrive oppå et bilde må det være BG, evt gjort i et bildeprogram. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå