PT Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 XP Pro krever at det skal være to adminer på pc'en min, altså en overflødig bruker som bare er plagsom. Noen som vet hvordan jeg kan få slettet denne? Får ikke lov av XP BTW; har et til problem: Etter å ha logget inn får jeg opp en fin feilmeldig med tittlen WJVIEW som mangler en fil (Main: ettelerannet). Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 XP Pro krever at det skal være to adminer på pc'en min, altså en overflødig bruker som bare er plagsom. Noen som vet hvordan jeg kan få slettet denne? Får ikke lov av XP Administrator- og gjeste kontoen kan ikke slettes, men du kan disable de, eller gi dem nytt navn. Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 XP Pro krever at det skal være to adminer på pc'en min, altså en overflødig bruker som bare er plagsom. Noen som vet hvordan jeg kan få slettet denne? Får ikke lov av XP Administrator- og gjeste kontoen kan ikke slettes, men du kan disable de, eller gi dem nytt navn. Problemet er bare at jeg har to administratorer og en gjest... Er det kanskje noe man kan endre i registeret? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Den innebygde administratoren kan du ikke fjerne uansett. Regner med den andre "administratoren" er en bruker som du har opprettet, og den kan du fullt ut slette. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) XP Pro krever at det skal være to adminer på pc'en min, altså en overflødig bruker som bare er plagsom. Noen som vet hvordan jeg kan få slettet denne? Får ikke lov av XP Lag først et gjennopprettingspunkt for sikkerhetsskyld. Så gjør du slik: Start-->Kjør--<skriv inn control userpasswords2-->Her sletter du den kontoen som har administrator rettiheter, og ikke administrator. BTW; har et til problem:Etter å ha logget inn får jeg opp en fin feilmeldig med tittlen WJVIEW som mangler en fil (Main: ettelerannet). Noen som kan hjelpe meg? Dette er en fil som har med Java og gjøre, innstaller det på nytt. Endret 17. februar 2004 av eiriksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå