fremstad Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg en apple ipod med 20gb og har noen spørsmål: 1. Jeg har et sony digitalt kamera og har hørt at sony har et litt spesielt system. Går det an å lagre bilder fra sony kameraet på ipoden og i så fall ca hvor mange bilder? 2. Jeg laster ned sanger fra Kazaa. Kan jeg overføre de til ipod eller må sangene være lasta ned fra itunes? Håper på svar Endret 16. februar 2004 av fremstad Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Du kan overføre alle sanger til iPod, samma kor dei kjem ifrå, men du må ha eit program (iTunes eller MusicMatch, er kanskje fleire og) for å overføre til iPod. Angående bildene, du skal altså ta bildene frå kameraet, inn på PCen og så på iPod? Det går i så fall, du kan legge alle filer du finner nødvendig på ein iPod, det er som ein (veldig fin) ekstern harddisk på 20gb Lenke til kommentar
caluna Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Men går det ann å sende bildene direkte fra Sony kameraet til iPod uten Belkins tilbehøret fra apple til 999,-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå