hamsterbom Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Hvis du skal overklokke så er ikke amd 64 å annbefale foreløpig. men hvis du ikke skal klokke så er det bare å kjøre på! Er enig i at om du skal ha amd 64 så kan du like gjerne kjøre på med en 3200. tror snekker`n kjører sin Amd 64 [email protected]... Litt treg hardisk kanskje? Sett opp to i raid! Lenke til kommentar
riktor_1 Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg har samme hovedkort som deg, men 2*TwinMos 512 m/Winbond. FS2R liker virkelig ikke disse brikkene, og krasjer både under spill og når maskienen for eksempel har stått på en stund. Mitt råd er derfor å bytte ut rambrikken. Noen som vet om noen brikker som virkelig er 120% kompitable med dette HK. Et som helst er å finne på komplett.no, om noen kunne være så snille å komme med noen linker. Noen som vet om jeg kan bruke de minnebrikkene jeg har satt opp nå? Crucial PC3200 DDR-DIMM er de Effekt vil bytte ut mine med. Lenke til kommentar
Ducky Skrevet 17. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Tror egentlig at d ikke går ann å kjøre twinmos 3200 med en k800 chipsett Endret 17. februar 2004 av Ducky Lenke til kommentar
andreh Skrevet 28. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. februar 2004 Maskinen er kjøpt for en uke siden, og fungerer som bare det.. er kjempe fornøyd. jeg ente opp med corsair value brikkene som finnes på komplett.no. de var billige og har ikke hatt noe problemer. takk for alle hjelp ellers.. dette systemet anbefaldes. Lenke til kommentar
snorreh Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Kjør en memtest86 test (www.memtest86.com) og sjekk om det er noe feil med minnebrikka.. Om han hopper ut av spill betyr ikke at det er minne.... prøv å bytt drivere på alt mulig. Memtest86 er utdatert og fungerer ikke med de siste prosessorene, prøv heller Memtest86+ som du kan laste ned her: http://www.memtest.org Test minnet med det for å se om det ikke er feil på det. Skulle det vise seg å være feil så anbefaler jeg at du går for Corsair-minne i stedet, og da vil jeg sterkt anbefale Corsair XMS 3200LL hvis du har råd Ustabilitet skyldes som regel minne, men det kan også skyldes AGP-driver, grafikkdriver e.l. Endret 1. mars 2004 av snorreh Lenke til kommentar
andreh Skrevet 1. mars 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 da vil jeg sterkt anbefale Corsair XMS 3200LL hvis du har råd Jeg fant meg ikke råd til dette, og sparte over tusen kroner på å kjøpe Corsair Value 3200 2x512, har ikke lagt merke til minne i det hele tatt, så det er jo positivt. ingen problemer, og aldri noen tregheter pga minnet. skjønner ikke helt hvorfor man skal velge det dyrere, om man ikke skal klokke?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå