Gå til innhold

Prosjekt billig vannkjøling

Anbefalte innlegg

Quote:

Den 2002-03-18 10:09, eSik skrev:

Kenny,

Må faktisk si meg noe enig. Jeg bruker en AKASA Silvermountain med 80mm Enermax vifte, støyen er moderat og jeg får kjørt min XP1700+ 1,46ghz opp på 1,7ghz.

Temperaturen ligger på ca 40c ved full load...

Men tenk på skrytefaktoren da :smile: Flott arbeid Robert!

Kjær spenningen din opp over 2V, og den cpu'en din vil slite hardt. Man merker størst forskjell med mer energi, og volt gir mye mer energi økning enn oc uten...

Sir Hartage: Hvorfor ikke stikke på dynga, finne en liten fryser, stappe en vanntank nedi den. Det er billig, og om du tilsetter noe av den alkoholen de har i bil, KAN du holde -temp på vannet. Kommer nok ikke på mer enn 100 for den, så det er knall.

elysium

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Quote:

Den 2002-05-16 22:13, elysium skrev:

Sir Hartage: Hvorfor ikke stikke på dynga, finne en liten fryser, stappe en vanntank nedi den. Det er billig, og om du tilsetter noe av den alkoholen de har i bil, KAN du holde -temp på vannet. Kommer nok ikke på mer enn 100 for den, så det er knall.

Hehe.. Blir for mye stress for meg, er mye annet som har høgere prio.. Neste blir ett nytt kabinett..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Quote:

Den 2002-07-15 11:36, kiskogl skrev:

Finnes tegningen på Vannblokka ute slik at det går ann å bruke den som "mal" ? Skal mekke meg en vannblokk selv nå, men har ikke peil på målene...

Du ser den tegninga på ett av bildene. Mail meg hvis du ikke finner den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...