Laka Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hei! Har akkurat lagt inn Fedora Core 1, men xmms vil ikke spille av musikk-filene mine. Jeg vet at lydkortet fungerer. Hva må jeg gøre? Mvh, LasseAndreK Lenke til kommentar
Tubamann Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Du må finne en mp3-patch. Dette finner du ved hjelp av google Lenke til kommentar
Errae Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 du prøver å spille av mp3'er no ? du må laste ned xmms-mp3 da (= er ikke støtte for mp3 originalt Lenke til kommentar
Laka Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Thanks, jeg fikset det Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 noen som vet hvordan jeg får mp3 til å virke i rythmox? og noen gode patcher til timidity (har ikkke HW midi på laptoppen ) Lenke til kommentar
xeon Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 apt-get install gstreamer-plugins-mp3 eller.no gst-register som root (og vanlig bruker hvis du føler for det) Lenke til kommentar
foolish Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 For fedora spørsmål, les fedora f.a.q: http://fedora.artoo.net mp3 støtte er ikke med i Fedora på grunn av rar lisens på mp3-formatet. Om du godtar den rare lisensen kan du legge inn støtte for mp3 i de fleste programmer der de har blitt fjernet. Apt er ikke med i fedora, det å fortelle en person hvordan han skal bruke et program han ikke har uten å fortelle hvordan man skaffer seg det programmet er dumt. Les f.a.q! Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 apt-get install gstreamer-plugins-mp3 eller.nogst-register som root (og vanlig bruker hvis du føler for det) vil dette gi meg mp3 støtte i rythmbox? apt får du på apt.freshrpms.net et tips for nybegynnere er å apt'e synaptic (bruker det mye selv jeg...) Lenke til kommentar
ways Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 For fedora spørsmål, les fedora f.a.q: http://fedora.artoo.net mp3 støtte er ikke med i Fedora på grunn av rar lisens på mp3-formatet. Om du godtar den rare lisensen kan du legge inn støtte for mp3 i de fleste programmer der de har blitt fjernet. Apt er ikke med i fedora, det å fortelle en person hvordan han skal bruke et program han ikke har uten å fortelle hvordan man skaffer seg det programmet er dumt. Les f.a.q! veldig bra side! prøvde den, og nå løsnet mange problemer for meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Altså...Fedora = yum..... "yum install xmms-mp3". Patch til XMMS altså...om du installerer andre programmer er det vel opp til programmet om det spiller mp3'er. All that takes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå