z00l Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hei !!! Skal ha meg ny og raskere internett forbindelse. Det blir til at jeg går for 2mbit SDSL. Ser at alle ISP'er tar meget godt betalt for SDSL modem i startpakkene sine. Lurer på om noen kan anbefale meg et billig og greit modem/router/e.l som jeg kan bruke til en 2mbit SDSL linje. Må helst være innenfor rimelighetens grense. Ser at kvalito tar 1990 for et Zyxel modem, noe jeg synes er i det drøyeste laget. Har per dags dato ADSL fra tele2, og lurer på om jeg f.eks kan bruke speedtouch modemet jeg allerede har fra før ??? Holder det med en standard router, eller trenger jeg noe spesiellt ? Kan jeg f.eks kjøpe dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...19&GrpID=2&s=pl ? Takker for alle svar Mvh z00l Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ser at kvalito tar 1990 for et Zyxel modem, noe jeg synes er i det drøyeste laget. Har per dags dato ADSL fra tele2, og lurer på om jeg f.eks kan bruke speedtouch modemet jeg allerede har fra før ??? Det er egne modemer til SHDSL og dermed må du nok ut og kjøpe ett, har du hørt med en Zyxel-forhandler om hva de skal ha for et modem? ADSL er billig og er et masseprodukt, SHDSL er ikke det og ergo så er prisene mye høyere. Lenke til kommentar
the_pilot Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hos NGT får du (selvsagt) ruter med når du tegner abbonement. Det bør også nevnes at ikke alle ISP'er tillater uautorisert utstyr på linjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå