Jesper Karsrud Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Oppdaget til min store forskrekkelse i går at mitt splitter nye IS7-G var ødelagt! det som har skjedd er at den ene bøylen som northbridge viften er festet i har løsnet fra hovedkortet! godt jeg så dette før jeg satte inn kortet i maskina, for bøylen lå oppå kortet, og kunne forårsaket kortslutning. Men, uansett, her er alternativene jeg har: Få en dataelektroniker til å lodde på igjen bøylen Sende i retur til Komplett Problemet mitt er at komplett ikke selger IS7-G, det jeg kjøpte var demovare... men kan jeg da sende i retur og f.eks. be om et IC7-G i stedet? Fetteren min fikk tilsendt et defekt hk, sendte det i retur og fikk et nytt hk tilbake, i annet merke (defekt abit -> MSI). Lenke til kommentar
loggon Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Du må nokk ta i mot pengene, de gir vanskelig ut et anent Hk,med et stort men ,legger du penger i mellom på et dyrere hk. er det løsning på gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå