Brack Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Noen som har tips til å få ned støynivået på Western Digital Caviar 160GB IDE 7200RPM Special Edition 8MB cache WD1600JB? Den suser og hviner mye når den går. Er åpen for alle forslag. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Lever den tilbake, det er ett vanlig WD problem, mest sannsynlig ett lager som er gåent. Lenke til kommentar
Brack Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Har kontaktet komplett igår, de sa at det mest sannsynlig var noe feil med kulelager eller noe slikt. De sendte meg derfor antistatiskpose i posten, slik at jeg sender den tilbake, og får en ny en i retur:) Så får jeg nå se hva det blir til da, om de holder det de lover, eller om jeg får disken i retur med beskjed om at det ikke er noe feil, kommer tilbake med mere etterhvert Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Spør om du kan skifte til ein Seagate eller Samsung Lenke til kommentar
Brack Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Tviler på at de godtar det da? Eller?.... Er jo verdt å prøve? Lenke til kommentar
WildOne Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Brutter'n kjøpte en WD 120 GB som bråkte som bare det, og det var visst helt normalt... Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Henger meg på Zeph's råd. Har selv to Samsung 160GBer, er stille som fy. Nesten mer "bråk" av snø som daler Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871293487 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jag har en WD2000JB som har ett ganska högfrekvent 'vinande' ljud, ungefär som en TV. Det hör man hela tiden när disken snurrar. Anders Lenke til kommentar
Brack Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Tror jeg skal ringe å spørre pent om å få bytte Det skader jo ikke å spørre Lenke til kommentar
CFD Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det finnes flere måter for bråk ifra en WD disk. De nye diskene bråker langt ifra så mye som de gamle ,men er fortsatt ganske plagsomme. Hvis den bråker MYE. (MEGET MYE) så er det ene lageret gåent og da er det bare og sende den inn. Mange av diskene som har vært på Rep hos WD har denne feilen selv når de kmmer tilbake. Omtrent halvparten som kommer tilbake ifra WD er nesten ødelagt.. Har vell prøvd 30stk og halvparten av vært ødelagt. omtrent halvparten iallefall. Lenke til kommentar
Brack Skrevet 23. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2004 Sender den iløpet av morgen dagen tenker jeg, men det jeg lurte på er hvordan jeg skal klare å formatere den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå