Senshi Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg skal ha meg ny mobil, men er svært usikker på hvilken jeg skal velge. Har lyst på en Siemens SX1, men har funnet ut at den er litt i største laget. Noen som vet om det kommer noen godsaker snart? Må ha radio, og fargeskjerm, og helst BT, i tillegg til alt annet som er standard på mobiler. Kan til nød bytte ut radio med Mp3 spiller. Trenger ikke cam. Har digital cam utenom lixom... Noen som har noen gode råd? Vil ikke ha Nokia 6600 eller SE T610. Disse har jo alle. Håper på noen gode råd! Mvh Senshi Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Nokia 6230 er mobilen for deg, den har alt du nevner enestre som trekker ned er at den har litt liten skjerm (kun 128x128 piksler) men ellers en kjempe telefon Du kan lese flere specs om dene telefonen her. p.s. Denne mobilen har ennå ikke kommet ut på markedet, men det tar nok ikke så veldig lang tid Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 3660 Den er jo større enn sx1 da. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) LG G7100 jeg skal kjøpe den der når pengene kommer inn!!!!!!! Endret 16. februar 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 LG G7100 jeg skal kjøpe den der når pengene kommer inn!!!!!!! Har verken radio eller mp3 ikke blåtann heller hvis jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 e700 har ikke bluetooth og har heller ikke radio.. Lenke til kommentar
Star Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 E700 har heller ikke triband... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Man trenger ikke Triband nødvendigvis, bare hvis man reiser en del til utlandet! Også er det ikke så veldig viktig å ha Bluetooth, selv om det er litt nyttig og morsomt da Samsung E700 er en fin mobil den ja.. Bra kamera og bra skjerm, det eneste negative er vel lyden når man tar bilder og sånt som man ikke kan skru av uten å velge lydløs. Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Også er det ikke så veldig viktig å ha Bluetooth, selv om det er litt nyttig og morsomt da Senshi (som startet tråden) ville ha bluetooth, kanskje du ikke trenger det, men det gjør tydeligvis han. Det finnes folk som ikke trenger mobil, men når noen andre spør hvilken mobil de skal kjøpe så svarer man ikke: Mobil? hva skal du med det? mye bedre med ny TV. Skjønner? Lenke til kommentar
@le Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Z600!!!! Som alle SE har den nydelig design. z600 Kort sagt - den har alt du kan ønske deg - unntatt radio/mp3 men skaff deg en vanlig mp3 så går det vel bra? (skal du ha en skikkelig en tar du p900) Endret 17. februar 2004 av @le Lenke til kommentar
-:Coldplay:- Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 3660 har vell alt det du ramsa opp @le, bortsett fra to lcd skjermer, og volumtaster på siden. + endeløse muligheter pga. symbian. og bedre skjerm. Valget er lett, velg 3660 Lenke til kommentar
@le Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ja, men det er en forskjell til, 3660 er fra Nokia - mange av de siste mobilene deres har hatt horribelt design noe som får meg til å grøsse bare jeg tenker Nokia. 3660 er grei den, men av prinsipp ville jeg valgt SE. Dessuten vil jeg si at "desktopen" på T630 er vesentlig finere enn 3660. La meg si det slik: det er bare smak og behag. Lenke til kommentar
Star Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ja, men det er en forskjell til, 3660 er fra Nokia - mange av de siste mobilene deres har hatt horribelt design noe som får meg til å grøsse bare jeg tenker Nokia. 3660 er grei den, men av prinsipp ville jeg valgt SE. Dessuten vil jeg si at "desktopen" på T630 er vesentlig finere enn 3660.La meg si det slik: det er bare smak og behag. Kunne ikke vært mer enig.... Lenke til kommentar
cnil Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Siden du nevner at du har vurdert SX1, virker det ikke som om penger er noe hinder. I så tilfelle ville jeg gått for enten P800/P900 eller vente på Sendo X eller lignende telefoner. Det kommer mange av dem dette året Lenke til kommentar
@le Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ja, men det er en forskjell til, 3660 er fra Nokia - mange av de siste mobilene deres har hatt horribelt design noe som får meg til å grøsse bare jeg tenker Nokia. 3660 er grei den, men av prinsipp ville jeg valgt SE. Dessuten vil jeg si at "desktopen" på T630 er vesentlig finere enn 3660.La meg si det slik: det er bare smak og behag. Kunne ikke vært mer enig.... Da er vi enige da Ja, man kan jo vente men jeg har da inntrykk at det da vil komme nyere og nyere mobiler hele tiden så man ikke får kjøpt. Kaskje man burde slå til på det første og beste før man ender opp uten noe? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Sikker på at du ikke heller vil ha en BILLIG Nokia 3310? Synd du må vente så lenge før den kommer på lager... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå