AKIRAx77 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Jeg har satt opp en Billiont Router/switch sak med Wlan hjemme hos pappa. Han har ADSL gjennom Telenor, så måtte dille med PPPOE innstillinger. Det funket som et skudd det. Inntil for en uke siden da sikringen gikk. Da pappa hadde satt på strømmen igjen, så nekta laptoppen å koble seg opp mot boksen via Wlan. Over telefon prøvde jeg å guide han gjennom å få kontakt med den for å se hva som var galt.....det gikk ingen vei. Så jeg kom hjem i helgen for å titte på den....ikke fikk jeg kontakt med den heller. Tasta inn IP adressen osv..men neida. Så hadde jeg et svakt minne av at noen her på dette forumet skrev engang om at de lot en router/switch stå i et par dager og "tømme" minnet....så funket den etterpå. så jeg testa...fra fredag kveld til søndag formiddag...lot jeg den stå uten strøm. Hva skjedde søndag?? Den funket som ei kule og alt er tilbake som før!! Så her er tips nr 75 i rekken "hva er galt med internetten min". Har du en router/switch løsning som ikke slipper deg ut, la den stå i et par dager uten strøm. AKIRA Endret 20. februar 2004 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå