<BøNilzen> Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hei. Tenkte jeg kanskje skulle bestille domene og hosting på B-One. Domene og 100MB webhotell for et år kom jeg frem til rundt 400kr inkl mva. Har hørt fra før at B-One egentlig er noe dritt. Hva synes dere? Bør jeg gå for dette? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Har selv B-ONE, og de fungerer helt greit. Du får som du betaler for. Har ikke hatt noen større problemer med B-ONE, egentlig, og har tre domener der. Bare kjør B-ONE, du... Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Takker for svar. Får vel prøve meg på det da.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Lykke til Fortell oss hvordan det har gått. Har selv hos domeneshop men skal si opp nå Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 jeg har også hos b-one, og er ganske fornøyd. er ingen fancy dns funksjoner slik som hos domeneshop, men ellers er jeg svært fornøyd. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg vil anbefale ServeTheWorld, men b-one funker fett hvis du ikke er ute etter masse ekstrafunksjoner og diverse unødvendige greier. Vær obs på at det kan bli vanskelig å flytte domenet ditt hvis du vil bytte host. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg vil anbefale ServeTheWorld Er det virkelig bare jeg som har opplevd den enorme nedetiden i det siste? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg vil anbefale ServeTheWorld Er det virkelig bare jeg som har opplevd den enorme nedetiden i det siste? jeg har ikke lagt merke til det.. hvor kan jeg se nedetiden? er det noe som registrerers som jeg kan se? Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg bruker ISPnor.no Og er kjempe fornøyd. Eneste jeg ikke likte var at noen kom seg inn i mailsystemet deres og sendte ut konkurs mail:( som jeg falt for........ Men de sendte fort ut at dette var feil Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Trenger ikke noe serlig. Det skal bare være en side der man kan laste ned et dataspill jeg og en kamerat har laget.. (Håper ikke b-one banner .exe filer) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (Håper ikke b-one banner .exe filer) Finnes det betal-hoster som gjør det? Anyone? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg vil anbefale ServeTheWorld Er det virkelig bare jeg som har opplevd den enorme nedetiden i det siste? Jeg har ihvertfall ikke opplevd noe særlig nedetid. Kansje jeg er litt blind for det etter å ha holdt ut med frac.dk i et par måneder. © BTW: Hvordan kan jeg se oppetid? Er registrert hos en sånn internettseer-greie, men den scanner ikke ofte nok (1 gang per time). Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 BTW: Hvordan kan jeg se oppetid? Er registrert hos en sånn internettseer-greie, men den scanner ikke ofte nok (1 gang per time). http://www.servetheworld.net/status/ Som om den omfatter noe som helst... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (Håper ikke b-one banner .exe filer) Finnes det betal-hoster som gjør det? Anyone? Niks, ikke som jeg vet om. Hadde vært mer enn kjipt gjort i så fall. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Domene og 100MB webhotell for et år kom jeg frem til rundt 400kr inkl mva. Jeg betaler 468kr. for domene og 1000MB webhotell for ett år. Fikk en spes. avtale om å slippe domeneavgift. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Domene og 100MB webhotell for et år kom jeg frem til rundt 400kr inkl mva. Jeg betaler 468kr. for domene og 1000MB webhotell for ett år. Fikk en spes. avtale om å slippe domeneavgift. Spes avtale? Jeg betaler jo faktisk mindre en det og har samme detaljer. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Domene og 100MB webhotell for et år kom jeg frem til rundt 400kr inkl mva. Jeg betaler 468kr. for domene og 1000MB webhotell for ett år. Fikk en spes. avtale om å slippe domeneavgift. Spes avtale? Jeg betaler jo faktisk mindre en det og har samme detaljer. Domenet er gratis første året. Deretter må du betale 120? kr/år for domenet. Jeg fikk (det var ihvertfall det mannen i support sa) det gratis også 2,3,4,5,6osv. året. EDIT: Hva er det du har da? Du betaler _mindre_? Endret 16. februar 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Domenet er gratis første året. Deretter må du betale 120? kr/år for domenet. Jeg fikk (det var ihvertfall det mannen i support sa) det gratis også 2,3,4,5,6osv. året. EDIT: Hva er det du har da? Du betaler _mindre_? Fant ut at jeg faktisk betaler det samme for det største abo'et mitt , men har hatt det en stund, og aldri betalt ekstra domeneavgift. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Så du betaler fremdeles 39kr/mnd uten noen ekstra avgifter? Kansje det er billigere med .org-domener? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå