Dinsdale Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Et spill i Gothic-stil. Det ser uhyggelig bra ut for en som elsker G2 Sjekk linken og gi deres mening. Vet dere noe om det som ikke jeg vet?? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hehe, savner en link jeg også Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Men uansett, spillet ser mer ut som Diablo i 3D enn som et Gothic spill, dette blir mye mer hack and slash enn et skikkelig adventure rollespill. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Sorry Skikkelig åndikk av meg http://www.tothegame.com/game.asp?id=2154 Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Men uansett, spillet ser mer ut som Diablo i 3D enn som et Gothic spill, dette blir mye mer hack and slash enn et skikkelig adventure rollespill. Det tror jeg ikke at det er. Jeg leste intervjuet og det virker mer gjennomtenkt enn som så. Endel på rpgdot.com har også anbefalt det som et alternativ til Gothic. Men man vet jo aldri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå