-=Nike=- Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Dette må være den dårligste servicen jeg noen gang har opplevd. Mandag - Bestiller 1stk DV- Kamera på morgenkvisten. Mandag - Får ordrebekreftelse, vare er på lager og klar til forsendelse. Torsdag - Lurer på hvorfor de ikke har sendt kamera(ringer), får beskjed att det er sendt, men problemer med søke nr.(bedriftspakke 1/2 dager) Fredag - Venter i spenning, men ingen pakke . . . . . . . Lørdag - Venter i spenning, men ingen pakke . . . . . . . Mandag - Venter i spenning, men ingen pakke, men e-mail fikk jeg gitt. . . Din ordre er blitt kanselert står det, pga vare ikke finnes og den kommer ikke inn på lager igjen . . . . . . . Tror jeg vet hvorfor de gjør dette, på mandag kostet dette DV-kamera 4995 , - , jeg syntes dette var billig og slo til(1000,- og mer andre steder) På onsdag ser jeg att de har skrudd opp prisen til 6295,- . Tror DV-kamera var feil priset på mandag, og justerte prisen på Tir/onsdag. Så meldingen jeg fikk var kun pga de ikke vill selge meg DV-Kamera til den prisen(feilprisa) som jeg fikk !!!! De har fortsatt ikke fjernet dette DV-kamera fra webshopen sin . Syntes de burde gjøre det når det ikke finnes noen flere kameraer å oppdrive . . . . . . . SIBA SUCKS BIG TIME Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Dette var ikke bra. Har du mailet dem, for å spørre etter cam? Om du har fått ordrebekreftelese til den prisen, så har du vel i og for seg krav på cammet, om det kan skaffes. Hva slags kamera er det? Lenke til kommentar
-=Nike=- Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Heisan, Nei, jeg har ikke mailet dem enda, skal gjøre det litt senere i dag(når jeg ikke er så irritert lenger) Jeg fikk ordrebekreftelse på den prisen ja (4995,-) Skal ringe i morgen og forhøre meg om de har det kamera på lager og se om jeg ikke kan ta dem på fersken . . . . . . . Det var et JVC GR-D50 Endret 16. februar 2004 av -=Nike=- Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Joda, du kan alltids ringe dem og høre. Om de fortsatt selger kameraet, har du ditt på det tørre. Ring og spørr, eventuelt stikk innom for å sjekke i butikken! Har også sendt en mail oppover i systemet her, for å forhøre meg litt... Endret 16. februar 2004 av Osse-Mon Lenke til kommentar
-=Nike=- Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Ser nå att de har fjernet kamera fra webshoppen deres, da var det vist en smule sannhet i det da . MEN, jeg vill fortsatt ha en forklaring på hvorfor jeg fikk beskjed att DV-kamera var i posten og på vei hjem til meg når jeg ringte SIBA service . Men, men jeg trur ikke det er noe vits å gnage på det lenger(får magasår av slikt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå