muffe Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hva er brukernavn/passord på den routeren vi får vevert med Tele2 internett? Tenker da på Ericsson HM210. På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
hart Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Edit. Var litt rask der.. Når begynte Tele2 å levere rutere? Endret 16. februar 2004 av hart Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Har du prøvd default til Ericsson? netman/netman Lenke til kommentar
muffe Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Funker ikke. Ikkr root/root, admin/admin, admin/1234 eller root/1234 heller. Lenke til kommentar
hart Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) http://at-informatica.com.ar/download/HM21...er_Guide_r2.pdf (vet ikke om det er så relevant dette dokumentet) de skriver root/root.. ser ut til at tele2 i såfall har satt egne passord.. det er jo synd.. må du bruke den ruteren? Du blir jo så hemmet av å måtte kjøre DHCP og være uten muligheter for å åpne ruteren for mer "ambisiøs" nettbruk... Jeg lider med deg. Edit: kom på noe lurt.. om du resetter ruteren så tror jeg den går tilbake til grunninnstillingene og root/root burde fungere. Jeg kjenner ikke den ruteren, men på min SMC så er det et lite hull som du må dytte noe inn i.. Endret 16. februar 2004 av hart Lenke til kommentar
muffe Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Fandt det ut: tele2/2elet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå