Remind Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Jeg har et hovedkort : [url="http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=36075&t=845&l=2&AvdID=1&CatID=10&GrpID=5&s=pl"]http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=5&s=pl[/url] men jeg har et problem med den vifta det står "abit" på. Kan noen fortellle meg hva den vifta brukes til, kan jeg koble den ut uten konsekvenser? Hovedkortet er med intergrert grafikkort men det bruker jeg ikke. Kan jeg dermed ta ut strømledningen til vifta uten at det smeller? Er det meninga denne vifta skal bråke sånn? Kan jeg smøre den eller liknende? Hadde vært hyggelig med tilbakemelding Endret 16. februar 2004 av Remind Lenke til kommentar
genstian Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 ja du kan men :no:tror jeg for på gammel pc'n gjore jeg det Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Welcome to the club. Ja, du trenger vifte, men kan bruke en annen hvis du vil. Den kjøler NB. Lenke til kommentar
da Gauss Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg har samme hk, og satt min vifte på ca 7v (fra 12), da blir den stille. Du kan kjøpe et adapter (med ekstra motstand) eller lage en overgang selv, det er enkelt, og koble vifta på en vanlig drevkontakt. Lenke til kommentar
MrMarbles Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Du kan jo kjøpe en passiv kjøler på www.mircoplex.no og sette på i stedet. Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 min bråker ikke.... Folk er forskjellige når det gjelder lyd og støy Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 på mitt IC7-G dro jeg bare ut kontakten og problemet var løst Den ribba som er der blir ikke varm i det hele tatt på mitt kort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå