desi_boy Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Den 08/02/04 bestilte jg en iRiver iGP-100 av Techline.no De lovte at jeg skulle få mp3-spilleren min mellom 1-4 dager. Nå har det gått 6 virkedager (hverdager) og enna ikke noe spor av spilleren! Før jeg bestilte spurte jeg om de hadde den på lageret! "ja, den er på lageret. Du vil få den umiddelbart!" dette svaret fikk jeg etter 1 time! (etter jeg hadde bestilte) sendte dem mail og spurte hvorfor jeg ikke har fått den enna og det har gått 6 virkedager!:veldigsur: Da sa de, "vi kan ikke se og ha mottatt bestillingen. send oss refferanse nr." Etter denne mailen , ringte jeg opplysningen. de sa at det var ingne firma som hadde reg. seg på dette navnet. men det jeg fikk vite var at det bare var EN som holdt styr på hele greia!!! jeg fikk telf nr hans og adressen hans! jeg er her sjokka etter alt dette... i morra ringer jeg han og får oppklart hele saken! håper det går bra! Hva synes dere! er dette et bra firma?? kan de ha jukset?? jeg synes det er et dårlig firma! ikke har de nummertet sitt på sia si, ikke adrssen! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Topicen kunne du ha spart oss for... Du kunne sikkert fått fram ditt budskap mer sivilisert... les retningslinjene du Endret 16. februar 2004 av So Lenke til kommentar
Gef Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 -Dårlig bruk av emnefelt. Dette emnet sier ingenting om hva tråden omhandler. Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg