Tåka Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 Det er 2 spill som jeg syntes var ***** bra for noen år siden det var Dune spillene til Westood og Dark Reign. Men se hva Westwood gjorde med grafikken i det siste Dune spillet lagde spillet med den ***** dritt grafikken som gjorde at jeg ikke gadd å spille det i mere en 1/2 time før det ble kastet inn i skapet for å samle støv! Den samme type grafikk ble også lagt på i Dark Reign 2 fra "Activision" spillte det i ca 20 minutter før også dette ble sendt inn i skapet og der har det ligget siden det kom ut! Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Veite..fy **** det stinka..emperor of dune eller hva det het. ****s ekkel grafikk og jeg HATER spill der artilleriet ikke skyter lenger enn 10 cm. på skjermen. Det var **** ikke verdt cd'en jeg brente drittet på! Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 enig, battle for dune suger mere enn dune2000 - men westwood lager spillene sine for de som ikke vet bedre, altså de som ikke har spilt spillene tidligere i serien. Lenke til kommentar
tja||anal Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Quote: On 2002-03-18 08:45, El_PoLLa skrev:enig, battle for dune suger mere enn dune2000 - men westwood lager spillene sine for de som ikke vet bedre, altså de som ikke har spilt spillene tidligere i serien. mmm..jeg likte c&c og ra2, men når tiberian sun og ra2 så måtte jeg bare le. så store forhåpninger jeg hadde til tiberian sun og så klarer de å hoste og harke opp det greiene..foretrekker FAKTISK sc fremfør tiberian sun og ra2! FAKTISK! _________________ AMD T-fævvel 1.33 Abit KG-7 Gainward Gforce 2 Pro/450 256 DDR Apacer Samsung 60GB 5400rpm Pioneer 106s DVD Plextor 24x "Pain is temporary, glory is eternal" [ Denne Melding var redigert av: tja||anal på 2002-03-23 00:09 ] Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 mhm... jeg var lei ts, ra2 dune2k før de kom ut... hadde jo spilt de identiske forgjengerne - synes westwood bør finne på noe nytt snart, hvor mange år gammelt er dune2, c&c og ra1? Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 Jeg syntes Ra 2 og Yuri`s Revenge har bra grafikk bare nå de ikke ødelegger disse spilla også med rasshølgrafikken fra Dune3 The Emperor og det er en fucking ting til med detta spillet det er for MYE RARE uniter sikker på att det 100 forsjellige ting du kan lage i dette spillet det blir for mye å holde styr på syntes jeg, men det ser ikke slik ut med Ra General`s grafikken der er noe av det beste jeg har sett i et pc spill til dags dato:D Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Tåka: kunne jeg "låne" Dark Reign 2 hos deg? Digga ena, og har ikke fått prøvd toa. Har bare lyst å se hvordan det ser ut selv om jeg sikkert blir skuffa... Det er veldig vanskelig å gjøre et rts spill til et 3D spill uten at det mister mye av "sjarmen". Det er rett og slett ikke passende med 3D synes nå jeg da. Lurer på hvordan Blizzard har takla det med Warcraft 3 *tenke* Dette er bare for å opplyse, ikke for å hakke på noen: Spillet heter Emperor - Battle for Dune :smile: Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 19. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2002 Ja da det kan du gått få låne hvis du vil så kan du se hvor dårlight det har blitt for eneren er jo grise bra!! Send meg en e-mail til: [email protected] så kan vi bli enige om hvor jeg skal sende spillet. Warcraft III har omtrent den samme grafikken som nr II og har samme opplegget i spillbarheten så dette har ikke blitt "ødelagt" som Dune og "Dark Reign" [ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-03-19 18:56 ] Lenke til kommentar
The man! Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 syntes dark reign 2 var knallbra. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 20. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2002 Smaken er jo som baken vet du THE MAN:)) Dark R.1 er jo konge forhold til den fuckings toere`n! [ Denne Melding var redigert av: Tåka på 2002-03-20 20:53 ] Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 20. mars 2002 Del Skrevet 20. mars 2002 cliffyb begynter RTS spillinga si med ra2 han digga det verre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå