frank_jarle Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Jeg har akurat gaatt til innkjop av en DVD brenner (TDK 8x8x), som jeg er utrolig fornoyd med saa langt. Anyway, vi har en del orginal spill av the Sims med add-ons, jeg tror vi har 5-CD'er eller noe slikt, og naa kunne jeg tenke meg aa kopiere alle disse over paa en DVD plate. Problemet med Sims er at man maa ha en CD i spilleren for aa kunne spille spillet (yepp jeg vet at man kan installere en anti-cd crack, men er ikke interresert i det). Saa det jeg lurte paa er det mulig aa lage ISO image av alle de orginale Sims CD'ene mine, brenne hvert enkelt ISO image til en DVD og kun bruke en DVD i spilleren for alle ISO'ene? Uhm, altsaa naar jeg bruker DVD plata saa vil Sims selv soke igjennom hele DVD'en for aa se om spillet er der, hvis noen skjonner hva jeg mener? JEg har akurat sokt litt paa Google Men jeg fant liksom ikke det jeg ville (tror jeg), det er mulig jeg har blinkset litt eller ikke bruker det rette soke ordet, noen som kan hjelpe litt eller har erfaring med aa brenne flere orginal CD-rom til en DVD og at DVD'en vil "oppfore" seg som en orginal CD i forhold til alle CD'ene som eksisterer paa den? Hvilket program bor jeg bruke, eventuelt hvilken fremgangs maate? (Litt skrive leifer) Frankie Singapore Endret 16. februar 2004 av frank_jarle Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Ingen som kan hjelpe meg? Ingen som vet om det gaar aa lege multiple ISO paa en DVD plate, eller hur? Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Det du kan gjøre er å lage image av alle CD platene og brenne disse sammen på en DVD plate. Men du må bruke en CD/DVD-Rom emulator for å bruke spillene. Anbefaler Daemon Tools! Daemon Tools monterer CD imaget slik at det oppfører seg som en vanlig CD-Rom plate. Lykke til! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Alcohol 52% (vetlebror) og Alcohol 120% (storebror) er fine program til å lage image med. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 27. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2004 Stor takk til baade Solaris og Zeph. Dere skjonner det at jeg har kikket lenge rundt paa internett uten aa finne noe god losning. Saa jeg tipper de losningene dere har kommet med er det nermeste man kommer til det jeg kan tenke meg. Takker saa meget Frankie Singapore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå