Gå til innhold

Krangle på pris..

Mathis

Anbefalte innlegg

Hei.. skal bestill fra Dell, men gidder ikke betale for OS, eller annen software... lurer på om noen har noen tips? Har folk klart å få prosen ned, eller evnt fått med mer stæsj på laptopen - av type mre minn, hd, bedre skjerm osv.. Skal forøvrig ha med minst mulig service, så maskinen går ned 3700 smekkers.. Litt råd og veiledning hadde vært flott! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg prøvde også å komme meg rundt software ettersom dette er ting jeg allerede har, men de ville ikke gå ned i pris. Eneste jeg fikk overtalt dem til å gjøre var å gi meg 5400RPM istede for 4200.

Tror dette er pga. at de har en avtale med microsoft, du kan jo overalt på sidene demmes lese at de "anbefaler microsoft xp", så jeg regner med at de får litt betalt for denne anbefalingen. : p

Lenke til kommentar
Hei.. skal bestill fra Dell, men gidder ikke betale for OS, eller annen software... lurer på om noen har noen tips?

Greia er vel at OS er preinstallert og at det dermed faktisk er mer jobb for dem å selge en maskin uten OS'et. (Pakke opp, formattere, pakke ned igjen osv.)

Lenke til kommentar
[...] "hårfjerningskremen" er....? [...]

Det ligger vel i ordet? Eller gjør det nå egentlig det. Hmmm... la oss analysere litt nå:

Ordet kan enkelt deles opp i 3: Hår, fjerning og krem. Flytter vi krem ned, fjerning opp, hår opp og til høyre, krem til venstre, fjerning ned samt bytter det med fjerner, hår til høyre og ned, krem til venstre og opp, og legger til som mellom krem og fjerner får vi: "Krem som fjerner hår". Og jeg som trodde at dette skulle bli vanskelig. :w00t:

Lenke til kommentar

Når man kjøper Dell-maskin får man ikke rabatt direkte fra Dell om man ikke vil ha Windows. Derimot, under igangsetting av PC'en får du mulighet til å si OK eller ikke til lisensavtalen. Dersom du IKKE GODKJENNER lisensavtalen, får du kontaktinformasjon for å få tilbake penger for Windows.

Har ikke gjort dette selv da Linux ikke fungerer smertefritt med trådløst på Dell enda, menmen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...