Erling E. Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Karaoke Stage, PlayStation 2-spillet som allerede er lansert i USA, kommer snart til Europa. Les artikkelen her Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Spillet lar deg koble en USB-mikrofon til konsollen hvor du der etter skal synge etter en rekke forskjellige sanger. Håper den følger med isåfall. Karaoke er utrolig kult(!!) om man kommer seg over sjenertstadiet ang. synging Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Spillet lar deg koble en USB-mikrofon til konsollen hvor du der etter skal synge etter en rekke forskjellige sanger. Håper den følger med isåfall. Den følger med. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Skjønner ikke at ikke karaoke er større i Norge. Eller jo, det er garantert fordi janteloven står så sterkt Lurer på om mic'en funker på PCen også Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Skjønner ikke at ikke karaoke er større i Norge. Eller jo, det er garantert fordi janteloven står så sterkt Lurer på om mic'en funker på PCen også Jepp. Man skal ikke skille seg ut i Norge vet du. Har forøvrig spilt den amerikanske Karaoke Revolution siden den kom i November, og spillet fungerer kjempebra, til tross for min noe rustne stemme. Men jeg håper de endrer litt på sangene i den Europeiske versjonen, mye listefyll i den amerikanske ihvertfall. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Men jeg håper de endrer litt på sangene i den Europeiske versjonen, mye listefyll i den amerikanske ihvertfall. "Konami har også kunngjort at Europa-utgaven av spillet vil ha bonussanger med." Ser ut som det kommer noen ihvertfall.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg