MrLee Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ja, lurte på dette nettopp... bruker, som så mange andre, standard windows drivere til musen min (dual optical)....i den senere tid har jeg hørt om flere som ikke har "noen problemer" med logitech sine drivere...derfor lurte jeg på om noen seriøse gamere har noen erfaringer de kan dele...? Lenke til kommentar
Duztey Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Bruker de nyeste(tror jeg) driverne fra logitech sammen med mx700 musa mi.. funker som bare det! Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Har ingen problemer med min dual optical med logitech driverne... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Jeg er ikke sikker på om at det er mus eller tastatur driverne fra Logitech som roter det til i systemet mitt. En av driverne gjør iallefall systemet tregt i oppstart og avsluttning. Dessuten så er det "umulig"(tror jeg) å få museknapp 4 til å virke i spill med Logitech drivere installert. Har Dual Optical jeg også! KONGE mus! Edit: HAHA! Les Nyheter.... Tror ikke jeg skal installere de nei Endret 20. februar 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg bruker Logitech drivere, og opplever ingen problemer. Har lastet ned de siste driverne til min MX700 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå