int20h Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 NV40 leveres med Doom 3? Lanseringen av Nvidias neste-generasjons grafikkbrikke nærmer seg. Det ryktes at NV40 vil bli levert sammen med Doom 3. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Sier ryktene noe om selve spillet vil bundles, eller blir den en tilgodelapp her også? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Når spillene (HL2 og Doomlll) kommer er det helt sikkert kommet enda kjappere kort Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hmm... Enda en god grunn for å kjøpe nVidia fremfor ATi Håper at nVidia får tatt tronen tilbake og parkerer ATi langt bak! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 hadde vært kjekt hvis nvidia virkelig hadde klart å slått tilbake. 4x ytelse av nåværende kort var litt ekstremt! Men jeg har mine tvil. Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hmm...Enda en god grunn for å kjøpe nVidia fremfor ATi Håper at nVidia får tatt tronen tilbake og parkerer ATi langt bak! Hvorfor? Prisene blir jo lavere jo nermere di er hverandre, jevnere konkurranse gir lavere priser. Og kjappere skjermkort fra begge parter. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hmm...Enda en god grunn for å kjøpe nVidia fremfor ATi Håper at nVidia får tatt tronen tilbake og parkerer ATi langt bak! Ganske subjektivt egentlig, men forhåpentligvis så vil det vise seg hvor bra nv40 og r420 kommer til å yte i doom3 og andre spill. Men at nv40 kommer med et bra spill det er jo bare et stort pluss i boka. Tror heller det blir sånn at man får vurdere så fort spillet er ute hva som blir den beste platformen for å spille det, sikkert flere spill en D3 som er verdt å spille. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Off-topic: Screenshot-bilde funker ikke.. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 selv tror jeg de fleste ser mer frem til hl2 enn doom3 ergo, hvis noen skulle velge skjermkort etter bundelen ville de nok gått for en ati løsning. Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hmm...Enda en god grunn for å kjøpe nVidia fremfor ATi Håper at nVidia får tatt tronen tilbake og parkerer ATi langt bak! hvorfor? liker du ikke konkuranse? hvis det blir sånn som du håper blir skjermkort mye dyrere. Lenke til kommentar
_Issue_ Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 dyrer kort *hint* *hint* Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hmm...Enda en god grunn for å kjøpe nVidia fremfor ATi Håper at nVidia får tatt tronen tilbake og parkerer ATi langt bak! Hvorfor? Prisene blir jo lavere jo nermere di er hverandre, jevnere konkurranse gir lavere priser. Og kjappere skjermkort fra begge parter. Det stemmer jo. Glemte det Mener å ha lest at de nye kortene skulle bli billigere å produsere. Men jeg håper fortsatt at nVidia kortene blir bedre enn ATI kortene Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Sånn dette er skrevet høres det ut som at viss du kjøper Doom 3 får du med NV40.. hehe! Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) ati yter jo bra i hl 2(noe som alle vet) nå er det hvis geForce tur og ta igjen(open-gl og Nvidia) men tror ati virkelig må kjempe denne gang,tror nok Nvidia har gjort sin hjemmelekse bedre(dx9) men vil ati miste tronen denne gang(tviler på det) ps:følg med i neste avsnitt(neste generasjon) Endret 16. februar 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hmm...Enda en god grunn for å kjøpe nVidia fremfor ATi Håper at nVidia får tatt tronen tilbake og parkerer ATi langt bak! Hvorfor? Prisene blir jo lavere jo nermere di er hverandre, jevnere konkurranse gir lavere priser. Og kjappere skjermkort fra begge parter. Det stemmer jo. Glemte det Mener å ha lest at de nye kortene skulle bli billigere å produsere. Men jeg håper fortsatt at nVidia kortene blir bedre enn ATI kortene Hvorfor ønsker du at nvidia blir bedre en ati? Liker du navnet, har du askjer i selskapet eller jobber du der? For meg er det samme hvem som blir best så lenge vi får noen billige og veldig gode skjermkort som gir oss flyt i di fleste spillene et år eller to fremover... Men jeg nekter å godta juks fra skjemkortprodusentene, jeg er ikke interesert i mindre bildekvalitet bare fordi at di skal kunne fokusere på nye effekter... Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Malvado: Jeg er bare stor fan av nVidia. Jeg har egentlig dårlig erfaring med ATI sin 3D ytelse. Mitt eneste ATI kort har vært et "Rage Pro 8MB" Dette kortet greide nesten ingenting i 3Dmark 2000! Men jeg tror nok ATI har kjempegode kort. Jeg liker bare nVidia bedre. Men ikke nå lengre! Mitt GF4 kort døde i helgen. Helt av seg selv i CS Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 hadde vært kjekt hvis nvidia virkelig hadde klart å slått tilbake. 4x ytelse av nåværende kort var litt ekstremt! Men jeg har mine tvil. Mye av dette kan nok ligge i optimalisering .. både av koden i DoomIII og maskinvare/drivere fra nVIDIA. Optimaliseringer kan ha ganske drastiske effekter på ytelsen. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Malvado: Jeg er bare stor fan av nVidia. Jeg har egentlig dårlig erfaring med ATI sin 3D ytelse. Mitt eneste ATI kort har vært et "Rage Pro 8MB" Dette kortet greide nesten ingenting i 3Dmark 2000! Men jeg tror nok ATI har kjempegode kort. Jeg liker bare nVidia bedre. Men ikke nå lengre! Mitt GF4 kort døde i helgen. Helt av seg selv i CS Det er lov å være fan. Bare husk å være kritisk, så du ikke blir helt blind når du skal bruke dine neste 2-3 tusen på skjermkort. Har selv gf4200 og er fornøyd, oppdaterer ikke før r420 el. nv40. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 fiks screenshot, ASAP Lenke til kommentar
jokki Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Malvado: Jeg er bare stor fan av nVidia. Jeg har egentlig dårlig erfaring med ATI sin 3D ytelse. Mitt eneste ATI kort har vært et "Rage Pro 8MB" Dette kortet greide nesten ingenting i 3Dmark 2000! Men jeg tror nok ATI har kjempegode kort. Jeg liker bare nVidia bedre. Men ikke nå lengre! Mitt GF4 kort døde i helgen. Helt av seg selv i CS det er nesten det samme som å si at jeg ha kjørt opel manta og den var drit og skal derfor aldri kjøpe opel igjen . ATi har gjort mye i det siste og har satset på drivere som tidligere var et stort problem. Hvem kan klage på nye drivere hver måned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå