Elyas Machera Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Jeg trenger hjelp til å lage en webside, hvilket program bør jeg bruke, (jeg er helt grønn), hvilket FTP program skal jeg bruke til å laste siden opp med, hvilken "leverandør" burde jeg velge (jeg skal ha noe gratis). Dette er til et skoleprosjekt, så det trenger ikke være mer avansert enn frontpage. Edit: Trykkleif. HAHAHA, skjønner du! Trykkleif istedetfor trykkfeil, det er jo også en trykkfeil! DÅRLIG HUMOR ALARM! Endret 16. februar 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Frontpage er et fint utgangspunkt, bruker det selv. Til og med proffer som PoleCat bruker det. Når det gjelder host, så er det sikkert andre som kan svare deg bedre. Eventuelt sjekke om det er noen andre tråder om det, det er det sikkert... FTP-programmer jeg bruker heter LeapFTP. Funker i 60 dager, så er det vel egentlig bare å installere det på nytt og du har nye 60 dager. Funker i hvert fall greit. Endret 16. februar 2004 av EndeligFerie Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Gratis hoster er start.no , home.no , eller evatuelt engelske brinkster.com. Sist nevnte trenger du ikke ftp klient til men den har i motsetning til de to andre banner på siden... den har upload funksjon rett fra nettleseren. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Ja, burde kanskje leta gjennom gamle tråder, men nå sitter jeg på skolen og internett går SÅ seint at det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Frontpage er et fint utgangspunkt, bruker det selv. Til og med proffer som PoleCat bruker det. Når det gjelder host, så er det sikkert andre som kan svare deg bedre. Eventuelt sjekke om det er noen andre tråder om det, det er det sikkert... FTP-programmer jeg bruker heter LeapFTP. Funker i 60 dager, så er det vel egentlig bare å installere det på nytt og du har nye 60 dager. Funker i hvert fall greit. Du trenger ikke egen FTP-software om du skal bruke frontpage. FrontPage funker fint om du er helt grønn, men har du tenkt å ta hjemmesidemekkingen et steg videre i fremtiden en gang, er det nok det beste å ta det helt från byrjan sånn nå med en gang slik at du ikke begynner på feil trappetrinn. Kan være en fordel å finne seg en host med fp-extensions slik at du får fullt utbytte av det, men det er ikke noe must. Lykke til! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Eh ja det tror jeg denna brinkster greia har... støtte for asp og access databaser visstnok... har aldri selv testet ut noe, jeg skrivla hele greia og bruker den bare som lagrningsplass for diverse småting etter de fikk inn det banner shiten... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Kanskje jeg bare skal rippe sida di Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Edit: Trykkleif. HAHAHA, skjønner du! Trykkleif istedetfor trykkfeil, det er jo også en trykkfeil! DÅRLIG HUMOR ALARM! Det heter faktisk skrivefeil/leif. Ripper du sida mi får du me teh evil PåleKætt å gjøre. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Naj, heter ikke det, for det var at jeg trykte feil, ikke at jeg skreiv feil Må nok bruke dårlig humor alarmen min på det om at jeg skulle rippe sida di også Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Hehe, flaks for deg.... Hvis du har god tid så kan du jo lese denne posten: POSTEN, en som rippet polecat sin side Så får du lese om teh konsekvenser Men jeg synes du burde sette deg ned og lære deg HTML og CSS. Lettere når du får det fra starten av... Ikke minst, rett og ryddig kode DanielP Endret 16. februar 2004 av DanielP Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hehe, flaks for deg.... Hvis du har god tid så kan du jo lese denne posten: POSTEN, en som rippet polecat sin side Så får du lese om teh konsekvenser Det kalles tråd, Oilman! Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hehe, whatever Det kalles tråd, Oilman! Du kommer aldri til å komme over det der du Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Det var derfor jeg sa det om å rippe sida, fordi jeg las den tråden Men sida di var var bra Polecat, så jeg skjønner hvorfor han rippa den. Lenke til kommentar
Crack Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Takk, hvilken av dem anbefaler DU Lenke til kommentar
Crack Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Start.no er å anbefale PS! Hvis du satser på et .tk domene så anbefaler jeg dette lille javascriptet som fjerner .tk-framen og redirecter brukeren til home.no.net-adressen din. Mulig det blir noe krøll hvis du bruker frames på din egen side, det har jeg ikke testet enda. Du kan sjekke det "in-action" på www.epleweb.tk Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Det kalles tråd, Oilman! Du kommer aldri til å komme over det der du nei, hvem kommer til å gjøre det? fåreslår smartftp gratis og greit Endret 16. februar 2004 av $k$ Lenke til kommentar
PT Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ellers så har jo Explorer en ganske grei FTP-greie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå