Joachim_F Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 LucasArts har gitt ut nye detaljer om det kommende taktiske skytespillet Star Wars: Republic Commando. I tillegg har de lagt ut en bunke ferske skjermbilder. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 dette ser svært lovende ut.. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Som alt annet av Star Wars skal dette testes ut! Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 dette ser svært lovende ut.. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Ikke for å være spydig eller noe, men dette leste jeg ganske detaljert om nyeste PC-Gamer for 2 uker siden. Men ja, det ser uttvilsom heftig ut, selv om jeg til en hvis grad deler PC-Gamer sin skuffelse over at spillet ikke er 3rd person. Men det er etter det jeg har skjønt delevis squadbased. Altså at du kan bytte mellom å styre flere forskjellige folk. Endret 16. februar 2004 av Cappo Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Syntes det firker fet som et FPS spill jeg. Nå finnes det vel spill for alle deler av starwars universet. men dette re et spill som skal testes. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Håper ikke dette blir en like "stor" suksess som C&C Renegade Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ikke for å være spydig eller noe, men dette leste jeg ganske detaljert om nyeste PC-Gamer for 2 uker siden. Det er ikke uvanlig at store printmagasiner får eksklusiv informasjon om kommende spill før resten av verden. Den informasjonen vi kom med i vår artikkel ble offentliggjort i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg