Gå til innhold

Den typiske amerikaner.

dimiles

Anbefalte innlegg

usa er jo faktisk burgerens hjemland...

Det er faktisk Tyskland som er hamburgerens hjemland, har det kanskje slått deg at det er en viss likhet mellom navnet på matretten hamburger og hamburgerens fødeby Hamburg.

Jeg syns dette faktisk var en morsom beskrivelse av en amerikaner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
usa er jo faktisk burgerens hjemland...

Det er faktisk Tyskland som er hamburgerens hjemland, har det kanskje slått deg at det er en viss likhet mellom navnet på matretten hamburger og hamburgerens fødeby Hamburg.

Jeg syns dette faktisk var en morsom beskrivelse av en amerikaner.

har lest det i donald ja ;) det er selve kjøttkaka som kommer fra tyskland, brødet ble vel slengt på senere...men det som ihvertfall stemmer er at usa er mcdonalds og burger kings hjemland..

Lenke til kommentar
Ikke canadisk i det hele tatt! Men ja, bodd der.

Poenget mitt var at om jeg hadde skrevet det samme om pakistanere, hvilket jeg også gjorde, og det gikk som jeg forutsatte, DA SKREK ALLE RASISME. Men er det om amerikanere, da må vi tåle det...

Dobbelmoral...

Ikke bruk flertall når du argumenterer for Amerikanere/USA! Snakk for deg selv, så kan vi andre gjøre det samme, kan ikke huske at "vi" Amerikanere har valgt deg til Offentlig talsperson på forumet(ellers forøvrig) No-Pun intended :thumbup:

Lenke til kommentar

Nå har denne tråden sklidd passe langt ut og jeg stenger den derfor. Hvis dere vil diskutere videre hva som er rasistisk og ikke tror jeg at P&R er et bra forum til dette formålet (Eek, ikke skyt meg hvis jeg tar feil, poster ikke noe til vanlig her på Off Topic ;) )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...