dimiles Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hentet fra tråden spesielle klær på TG, der du ser dette: Jeje. Ett spørsmål: Hvordan kler man seg ut som amerikaner?Jeg gidder ikke å legge på meg så det er uaktuellt. Burger i ene hånden, hagle i den andre, og "god bless USA" på capsen? Pute på magen og jaktvest kan med fordel brukes. Synes dette var en morsom beskrivelse url Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hehe, den var jo bra da... HAn må huske på skikkelig "døla-dialekt da"... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 jeg synes beskrivelsen var smårasistisk. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) jeg synes beskrivelsen var smårasistisk. Tror du skal være heller forsiktig med å klage på at noen er rasistiske ja... Tidig beskrivelse.... Endret 16. februar 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 jeg synes beskrivelsen var smårasistisk. amerikanerne sliter med mye fedme, og spiser mange burgere...usa er jo faktisk burgerens hjemland...derfor er burgeren en naturlig ting å ha med. usa har ekstremt mange privateide våpen (og mange mord), så hagla i hånda passer fint inn. amerikanere flest er også patriotiske, så god bless america på capsen er ingen uvanlig ting for en amerikaner. men jeg forstår at usa for deg er et glansbilde, men vi andre ser faktisk litt mer realistisk på det.. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 jeg synes beskrivelsen var smårasistisk. amerikanerne sliter med mye fedme, og spiser mange burgere...usa er jo faktisk burgerens hjemland...derfor er burgeren en naturlig ting å ha med. usa har ekstremt mange privateide våpen (og mange mord), så hagla i hånda passer fint inn. amerikanere flest er også patriotiske, så god bless america på capsen er ingen uvanlig ting for en amerikaner. men jeg forstår at usa for deg er et glansbilde, men vi andre ser faktisk litt mer realistisk på det.. Amen Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 jeg synes beskrivelsen var smårasistisk. ... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 jeg synes beskrivelsen var smårasistisk. Egentlig ikke der, det ER mange amerikanere som er sånn. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 er mange afrikanere som er late også... Lenke til kommentar
stigen1 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 er mange afrikanere som er late også... Eier du ikke humor, hilsen en som er halvt amerikansk(redneck) og jeg tok meg ikke nær av det! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 jeg synes beskrivelsen var smårasistisk. Egentlig ikke der, det ER mange amerikanere som er sånn. men det blir jo liksom det samme som å si til en afroamerikaner at han er "SVART" for han er jo det, men det er fortsatt rasistisk... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jokke: spar oss bullshitet... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 er mange afrikanere som er late også... Virker som om at du ikke tålet at noen kommer med en eneste negativ kommentar om ditt precious amerika, men det må du før eller senere innse at du må. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 er mange afrikanere som er late også... Virker som om at du ikke tålet at noen kommer med en eneste negativ kommentar om ditt precious amerika, men det må du før eller senere innse at du må. You go girlfriend Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hold dere til sak og ikke person Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Artig beskrivelse. Men dette er jo faktisk rasisme mot amerikanere på lik linje med hvis jeg hadde "hengt ut" irakere "med kebab i hånda og hodeplagg større enn bestemor". Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Nja, ikke så spesielt morsomt akkurat Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 er mange afrikanere som er late også... den passer jo faktisk til amerikanere... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 rasisme, eller en morsom karakterisering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg