Gå til innhold

Den typiske amerikaner.

dimiles

Anbefalte innlegg

Hentet fra tråden spesielle klær på TG, der du ser dette:

Jeje. Ett spørsmål: Hvordan kler man seg ut som amerikaner?

Jeg gidder ikke å legge på meg så det er uaktuellt.

Burger i ene hånden, hagle i den andre, og "god bless USA" på capsen? Pute på magen og jaktvest kan med fordel brukes.

Synes dette var en morsom beskrivelse :green:

url

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg synes beskrivelsen var smårasistisk.

amerikanerne sliter med mye fedme, og spiser mange burgere...usa er jo faktisk burgerens hjemland...derfor er burgeren en naturlig ting å ha med. usa har ekstremt mange privateide våpen (og mange mord), så hagla i hånda passer fint inn. amerikanere flest er også patriotiske, så god bless america på capsen er ingen uvanlig ting for en amerikaner. men jeg forstår at usa for deg er et glansbilde, men vi andre ser faktisk litt mer realistisk på det..

Lenke til kommentar
jeg synes beskrivelsen var smårasistisk.

amerikanerne sliter med mye fedme, og spiser mange burgere...usa er jo faktisk burgerens hjemland...derfor er burgeren en naturlig ting å ha med. usa har ekstremt mange privateide våpen (og mange mord), så hagla i hånda passer fint inn. amerikanere flest er også patriotiske, så god bless america på capsen er ingen uvanlig ting for en amerikaner. men jeg forstår at usa for deg er et glansbilde, men vi andre ser faktisk litt mer realistisk på det..

Amen :green:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...