Komplett.no Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jepp, vi rødmer og liker det Må jo si at det er koselig med noen hyggelige tilbakemeldinger innimellom "skulle-ønske-at-prisene-var-lavere-og-varene-sendt-raskere-og-alt-virket-og-returene-var-behandlet-i-går" som er det "normale". Det er jo slik at man hopper raskere over tastaturet når man er misfornøyd og derfor er det ekstra hyggelig med noen positive tilbakemeldinger... Men, nok om det; ikke la oss forhindre innlegg som kan få oss til å rødme enda mer PS! Vi er også (tro det eller ei) interesserte i lese tilbakemeldinger om ting som ikke fungerer bra slik at vi har mulighet til å forbedre oss. Er det ting som dere vil ta direkte med oss, anbefales det å sende en mail til f.eks. [email protected]. Lenke til kommentar
gromgut32 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Handlet for første gang hos komplett.no i går. (tro det eller ei). Kjøpte meg en oppgradering og skal nok komme tilbake til servicen om det er noe uggent med det når det kommer. Men så langt er det jo utmerket. Jeg bestilte det i går kl 17, og når jeg sjekka i dag,kunne jeg finne pakken når jeg sporte den på posten.no, så den er på vei. Veldig bra og rask behandling av bestilling! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 (endret) Komplett ! Handler mye hos komplett og har aldri hatt noe problemer..... Nesten ingen returer heller (les lite brukerfeil her i huset ) Endret 19. februar 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Vel, for min del har jeg byttet butikk til www.hardwarebutikken.no Dette kommer av at de tar VISA, slik at jeg får varene på døren. Har nettopp sendt mail til dem for å høre når dette VISA kommer på plass. Håper dette skjer snart. Men ellers så er komplett.no en kjempebutikk. Lenke til kommentar
Bulle Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Vel, for min del har jeg byttet butikk til www.hardwarebutikken.no Dette kommer av at de tar VISA, slik at jeg får varene på døren. Har nettopp sendt mail til dem for å høre når dette VISA kommer på plass. Håper dette skjer snart. Men ellers så er komplett.no en kjempebutikk. Dette var også begrunnelsen for mitt siste kjøp. Betydelig enklere enn dette postoppkrav-"tullet". Dessuten så hadde de en fnntastisk leveringstid. Bestilte samtidig noe fra Komplett, og det tok betraktelig lengre tid, bare det å få ordren iverksatt tok over et døgn. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Hei igjen, Betaling med kredittkort er blitt en nødvendighet og derfor vil også vi lansere dette i løpet av kort tid. Med "kort tid" menes det denne gangen før bunadene tas på, korpsene spiller i gatene og snøen er forsvunnet; altså før 17. mai :-) Det kommer også en del andre endringer på Komplett.no i løpet av samme tidsrommet, men noen hemmeligheter må vi holde på en stund til... Lenke til kommentar
gromgut32 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 I mellomtiden vil jeg bare presisere at det er mange av oss som er skeptiske til å bruke kortet vårt på nett, og synes uansett at Komplett reagerer kjapt på å pakke og levere det som bestilles. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 I mellomtiden vil jeg bare presisere at det er mange av oss som er skeptiske til å bruke kortet vårt på nett, og synes uansett at Komplett reagerer kjapt på å pakke og levere det som bestilles. Kort er helt uaktuelt. Synes det går fort nok med faktura. Lenke til kommentar
*Thug* Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Må bare si at det som slo meg først var at komplett selv svarer i denne tråden! Utrolig profesjonelt og ordentlig, ikke alle nettbutikker som gjør det. Sånne små ting som gjør at vi brukere får lyst til å enten begynne å handle de4r eller fortsette med det. Komplett.no er i alle fall et ryddig og seriøst firma som jeg har null betenkninger med å handle fra i framtiden. fortsett med det gode arbeidet Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jepp. Samme reagerte jeg på når jeg så posten deres også. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) Synes rett og slett at Komplett.no er en veldig bra web-shop. Hadde problemer med et defekt hovedkort for ikke så lenge siden. Sendte PCn til Komplett og etter ca. en uke var den ferdig reparert for kun 390kr! Nå nettopp mottok jeg min 160GB HD til 995kr. Det viste seg at den var ødelagt i Posten på vei til meg. Så jeg sendte den i retur. Komplett ba meg i stedet kontakte Posten og få et klageskjema. Håper jeg får tilbake både penger for frakt og penger for harddisken. *krysse fingrene* Uansett. Dette er vel ikke Komplett.no sin feil. Komplett.no får av meg terningkast 9/10 - Altså den beste norske webshopen. De har et enormt utvalg og varene er stort sett alltid på lager. Det er viktig. Det som trekker litt ned er prisen. Prisen på enkelte varer er noe høyere enn andre webshops. Lenge leve Komplett.no! EDIT: Angående utvalget jeg nevnte over. Komplett.no mangler nForce3-hovedkort til AMD64. Endret 20. februar 2004 av CobraM Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2004 Kort er helt uaktuelt. Synes det går fort nok med faktura. Faktura får man bare visst man er kredittgodkjent osv.. tror faktisk dette bare gjelder for firma. Hadde gjerne tatt i mot en faktura. Kort er enkelt å greitt genialt visst man handler på seriøse plasser. Ikke hoss www.ærligeerling.no Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Faktura får man bare visst man er kredittgodkjent osv.. tror faktisk dette bare gjelder for firma. Hadde gjerne tatt i mot en faktura. Kort er enkelt å greitt genialt visst man handler på seriøse plasser. Ikke hoss www.ærligeerling.no Mener selvfølgelig oppkrav, og ikke faktura. Blandet litt der. Lenke til kommentar
SmoPe Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Det er en god stund siden jeg har handlet datautstyr nå, men det var en stund jeg handlet ganske mye og etterhvert så ble servicen viktigere en prisene, hvis det ikke skilte veldig mye selvfølgelig. jeg husker jeg slet litt med lang ventetid hos komplett når det gjaldt testing av feil på produktet, men det høres ut som om de har blitt kjappere og mer serviceinnstilt siden den gang og det er positivt for dem. Det virker generelt som om det er tre-fire webshopper i Norge nå som har skjønt at kundeservice er noe de må yte hvis de skal få nye kunder. Jeg synes det er litt kjipt å skulle skru sammen en PC til en i slekta og så tar det 2 måneder fordi jeg har fått feil/eller defekt hovedkort. Og det var Komplett, men som sagt så var dette en god stund tilbake, så jeg skal ikke rakke ned på de for det nå. Jeg sier bare stå på og forsett med den gode servicen. Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg sendte et hovedkort&en PSU til dem for litt over et år siden (tror jeg).. Tok litt rundt 1 mnd fra de mottok det, og de i det hele tatt så på det. Når de først hadde fått sett på det, så sendte de varene med en gang. MEN, når jeg sendte tilbake min 80GB HDD i forrige uke, så tok det 4 dager fra status var mottatt til den var ferdig. DETTE var jeg fornøyd med De har virkelig skjerpet seg, og jeg er storfornøyd med at de holdt fristen de "lover" (3-5 virkedager). Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 Hei igjen, Betaling med kredittkort er blitt en nødvendighet og derfor vil også vi lansere dette i løpet av kort tid. Med "kort tid" menes det denne gangen før bunadene tas på, korpsene spiller i gatene og snøen er forsvunnet; altså før 17. mai :-) Det kommer også en del andre endringer på Komplett.no i løpet av samme tidsrommet, men noen hemmeligheter må vi holde på en stund til... Jeg vet hva det er men har lovet å holde det for meg selv Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 hvordan vet du det ? Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 hvordan vet du det ? Har sikkert vært mye i kontakt med komplett.no eller noe...... Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Med tanke på pengene jeg har lagt igjen der, så skulle man jo forvente god service.. Noe de faktisk har! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå