Gå til innhold

Lg 7100 VS Motorola V600

Shhhh

Anbefalte innlegg

Ser det er veldig mye "jeg-skal-kjøpe-ny-mobil-og-trenger-tips" poster her. Og her kommer en til; :) Jeg skal ha ny mobil, og det særlig 2 mobiler som frister. Jeg er svært usikker på hva jeg skal velge og trenger derfor tips fra dere. De er begge i samme prisklasse men er rettet mot forskjellige brukergrupper. Som tittelen på emne sier er de to aktuelle telefonene Lg 7100 og Motorola V600. Jeg har lest testen av førstnevnte her på amobil, og ser at det er en del små feil og mangler. Jeg reagerte litt på at den er veldig treig, men det er en del som sier at amobil hadde en dårlig test telefon. Kan dette stemme? Fortjener Lg 7100 bedre karakter? Har ikke funnet noen fullgod test av V600 men det kommer vel snart?

7100 har vel klart best design men V600 knuser den på nyttefunksjoner osv. Det er sikkert mye man egentlig aldri får bruk for (bl.a. quadband osv). Jeg er ingen proffbruker, men bruker telefonen moderat til "vanlige ting". Har pr dags dato en Siemens S55. Grei nok den, men det trengs fornyelse :)

Noen som har noen gode tips til meg? De mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...