Gå til innhold

Elkjøp har best pris?

Anbefalte innlegg

Hei hå.

Har lyst til å kjøpe meg gameboy advance sp og "super mario adventure 2: super mario world" begynte først å surfe litt på nettsider (prisguiden hw.no, kelkoo.no)

og fant "billigste" pris som var 1195 for game boy og 449 for spillet.

men OI, på elkjøp koster det 895 for game boy'n, og 399 for det spillet..

finnes vel ikke bedre pris på web?

-Abj

Endret av venomzorg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekk lefdal. De har uansett en heftig prisgaranti, som gjør at du tjener penger hvis du finner den billigere en annen plass.

DrE

er ikkenoe lefdal i nærheten her jeg bor. men sidene til leifdal minner fryktelig mye om elkjøp sine... de har tilogmed lagt ut samme feil bilde på det spillet jeg snakker om som elkjøp har gjort.

Lenke til kommentar
Sjekk lefdal. De har uansett en heftig prisgaranti, som gjør at du tjener penger hvis du finner den billigere en annen plass.

DrE

er ikkenoe lefdal i nærheten her jeg bor. men sidene til leifdal minner fryktelig mye om elkjøp sine... de har tilogmed lagt ut samme feil bilde på det spillet jeg snakker om som elkjøp har gjort.

Elkjøp og Lefdahl er eid av samme konsern. :thumbup:

Lenke til kommentar
Har lyst til å kjøpe meg gameboy advance sp og "super mario adventure 2: super mario world" begynte først å surfe litt på nettsider (prisguiden hw.no, kelkoo.no)

og fant "billigste" pris som var 1195 for game boy og 449 for spillet.

kelkoo.no er bare sløvt å bruke som priskalkulator. Den viser bare sponsede treff.

Lenke til kommentar

Sikkert mange som er uenige med meg nå, men; Personelig hadde jeg betalt litt mere for varen for å slippe å handle av Elkjøp!

Hvorfor?

1. Jo, for det første kan det virke som om nettbutikken deres justerer priser og produkter èn gang i året. Samtidig som det av egne erfaringer er lang leveringstids tid, interne uengheter om pris og lagerstyring.

2. Er du så uheldig og roter deg inn i èn av butikkene deres, kan du raskt regne med 2-3 timer ekspedisjon. Samtidig som en av selgerne der har brukt laaaang tid på å prakke på deg andre produkter de har gode selger-bonuser på.

Men samtidig har jeg stor respekt for Elkjøp, de TJENER penger!!

Som sagt er bare dette min oppfattning av selskapet.....

Lenke til kommentar
Sikkert mange som er uenige med meg nå, men; Personelig hadde jeg betalt litt mere for varen for å slippe å handle av Elkjøp!

Hvorfor?

1. Jo, for det første kan det virke som om nettbutikken deres justerer priser og produkter èn gang i året. Samtidig som det av egne erfaringer er lang leveringstids tid, interne uengheter om pris og lagerstyring.

2. Er du så uheldig og roter deg inn i èn av butikkene deres, kan du raskt regne med 2-3 timer ekspedisjon. Samtidig som en av selgerne der har brukt laaaang tid på å prakke på deg andre produkter de har gode selger-bonuser på.

Men samtidig har jeg stor respekt for Elkjøp, de TJENER penger!!

Som sagt er bare dette min oppfattning av selskapet.....

det er ikke så ille som du tror! når elkjøp har best pris er det bare bra og handle der istedet for web, da blir det 0 frakt og man kan bare levere inn noe hvis det er noe galt. jeg har vært innom butikkene deres flere ganger, ventetiden på og få hjelp kan være lang, men de har aldri prøvd å pakke på meg noe jeg ikke trenger :)

Lenke til kommentar

Man kan også legge merke til at ofte er pris i butikk og pris på nett (elkjøp sine sider) ikke like på samme vare - da er det billigeste pris som gjelder.

Dette har jeg fra Bergens Tidende der en eller annen Elkjøp-topp var intevjuet.

Husk også annonsegarantien på tilbudsfolder: Har de ikke tilbudsvare i 3 dager, og ikke kan skaffe ny innen 7 dager, skal du få en dyrere vare til samme pris :scared:

gjort noen gode kjøp på lokketilbud der :devil:

Lenke til kommentar

DrE

heh, det er å ta litt hardt i..

Man kan ikke tjene penger på å kjøpe noe.. Man kan derimot spare litt for å være eksakt!

Skal noen der ute være litt smarte kjøper dere Samsung E100 på Lefdal, tar utskrift av pris + frakt på www.mshop.no og mobilen der..

Jeg fikk tilbake 1100 kroner :)

--alexio

Lenke til kommentar

Elkjøp er greie å ha med, men du burde sjekke lt teknisk o.l om den maskinen i tilfelle det er NOE du lurer på.

Sist gang jeg var i deres butikk ble jeg fortalt at Creative Zen var driverløs, ogg støtte og mer.

jeg har ikke så mye imot å handle hos dem. Jeg vet jo at jeg uansett vil få en like god vare som andre steder, men kanskje litt tull med små detaljer.

Lenke til kommentar

Jeg vil kjøpt SP uansett, jeg har den og den banker den normale advancen sinnsykt.

Det er sinnsykt deilig og spille på kvelden, men jeg vet at Super Mario Advance 4 er bedre en 2'en.

Har selv 2'en og den ruler, ikke misforstå meg, men hopp heller på det nyeste.

Kjøp litt spill ifra play.com, som oftest under 200 kr per. spill der.

Lenke til kommentar
Jeg vil kjøpt SP uansett, jeg har den og den banker den normale advancen sinnsykt.

Det er sinnsykt deilig og spille på kvelden, men jeg vet at Super Mario Advance 4 er bedre en 2'en.

Har selv 2'en og den ruler, ikke misforstå meg, men hopp heller på det nyeste.

Kjøp litt spill ifra play.com, som oftest under 200 kr per. spill der.

hurra :)

har kjøpt GBA SP nå jeg og. og kjøpte 5 spill når jeg først var igang, ble 3000kr for allt gitt :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...